Iskra brodogradilište Šibenik, nakon provedenog natječaja, gradit će za Plovput brodicu za održavanje objekata pomorske signalizacije. Posao je vrijedan oko 1,5 milijuna eura bez PDV-a, a ugovor o projektiranju i izgradnji brze brodice potpisali su Mate Perišić, direktor Plovputa d.o.o. i Roko Vuletić, direktor Iskra brodogradilišta 1 d.o.o. na svečanosti u Splitu.
Naime, riječ je o izgradnji prve brze brodice za obavljanje poslova održavanja objekata pomorske signalizacije, a ima ih 1256 duž hrvatske obale Jadranskog mora. Rok za izgradnju je 18 mjeseci.
- Iskra brodogradilište je u europskim razmjerima prepoznato kao kvalitetan graditelj brodova od aluminija. Do sada smo izgradili 130 aluminijskih radnih brodova uglavnom za visoko zahtjevno norveško tržište marikulture, a dio brodova je izvezen u Kanadu, Island, Čile i Saudijsku Arabiju što nabolje govori o reputaciji i kvaliteti naših proizvoda te o izvrsnosti primijenjenih standarda.
Pored toga isporučili smo dvije brze SAR brodice za Ministrastvo zdravstva Republike Hrvatske, od ukupno 6 koje su ugovorene u sklopu projekta Uspostava hitne medicinske pomoći na moru što je sufinancirano kroz EU Program Konkurentnost i kohezija. Brodica koju ćemo graditi za Plovput nastavak je naše strategije da proširimo paletu proizvoda na razne tipove brzih brodica iz aluminija za koje u ovom trenutku postoji velik interes na svjetskom tržištu.
Kao projektante smo angažirali tvrtku Maritime Center of Excellence (MCoE), članice Lürssen grupacije. Čestitam Plovputu na pokretanju vrijednog investicijskog ciklusa i zahvaljujem im što su nas odabrali kao brodograditelja uz obećanje da ćemo u roku predviđenom ugovorom isporučiti vrhunsku brodicu izgrađenu sukladno traženim karakteristikama - kazao je Roko Vuletić, direktor Iskra brodogradilišta Šibenik, prenosi ŠibenikIN.
Brza brodica za održavanje objekata pomorske signalizacije biti će duga oko 15 metara i široka 4,6 metra, a postizat će maksimalnu brzinu od 35 čvorova. Autonomija rada na moru je pet dana, doplov 200 nautičkih milja, a biti će opremljena najmodernijim navigacijsko komunikacijskim uređajima, bočnim porivnikom, brodskom hidrauličnom dizalicom, pomoćnom brodicom i svom ostalom opremom koja je potrebna za rad na održavanju objekata pomorske signalizacije. Brodica će biti sposobna za plovidbu u zahtjevnim vremenskim uvjetima, projektna kategorija je B-offshore, a područje plovidbe II - međunarodna plovidba svim morima i vodama koje su pristupačne s mora uz ograničenje neudaljavanja 20 NM od najbliže obale kopna ili otoka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....