charter flota Što donosi budućnost nautičkog turizma? Od hrvatskog mora zarađivat će samo stranci Vijesti
agonija u trogiru Pomorci mjesecima bez plaće, na mrtvom vezu: ‘Svi nas lažu, nemamo novca za otići doma...‘ Vijesti
Novi Zakon Zabrana izlova prstaca napokon je zakonski regulirana, kazne idu do pet godina zatvora! Vijesti
IN MEMORIAM Napustio nas je najstariji betinski kalafat: u 92. godini života preminuo je Ante Balin Nijemac Vijesti
loši uvjeti na moru Gdje je zapelo? Teretni brod u Raškom zaljevu već tjedan dana stoji nasukan Vijesti
TVRDI DA JE NEVIN Sindikat pomoraca Hrvatske o uhićenom kapetanu: U kontaktu smo s obitelji, idemo i u Tursku Vijesti
SEDAM MJESECI... Dramatično pismo splitskog pomorca Marka Bekavca: Turci su me nevina zatočili, bojim se... Vijesti
‘velebitska degenija‘ Meliti Vrsaljko nagrada za serijal o devastaciji Velebitskog kanala ribogojilištima pastrvi Vijesti
ČIJA LI JE? Megajahta u žiži sukoba između Ukrajine i Hrvatske čami u Trogiru! Sada ide na aukciju... Vijesti
uvjeti na moru Alarmantni podaci: inspekcija brodova pokazala da 13 posto globalne flote nema pristup internetu Vijesti
sve u roku Radovi na gatu Vrulje idu prema planu: iduće ljeto Šibenik će dobiti pomorsko-putnički terminal! Vijesti Više nema nikakve sumnje da će u ljeto 2025. godine šibenska obala izgledati barem dvostruko ljepše ili gotovo kao iz snova. Radovi na podizanju zgrade pomorsko-putničkog terminala teku, zasad, u zadanim rokovima i gotovo je sigurno da će posao biti gotov do kraja godine ili najkasnije do idućeg proljeća. U spomenutoj zgradi lakše će se ostvariti potrebe putnika, svoje će mjesto naći lučke agencije… - Ne bih žurio s preciznim odgovorom u smislu toga tko će sve dobiti poslovni prostor u novom objektu, ali je gotovo sigurno da ćemo poslije izgradnje pomorsko-putničkog terminala krenuti u nove investicije, koje govore o desecima milijuna eura. Vjerujem da ćemo, među inim, konačno riješiti i problem bivšeg "Šipada", o čemu se govori još od završetka Domovinskog rata – otkrio nam je Paško Dželalija, ravnatelj Lučke uprave grada Šibenika.
fali Tijat Linija 505 nije stigla u Prvić Luku: Premuda po jačem vjetru ne može pristati na rivu Vijesti A di je "Tijat"? - vjerojatno se sve više pitaju školjari, budući da im je danas zbog bure od barem 55 čvorova ograničen broj ticanja riva, Naime, linija 505-Šibenik-Zlarin-Prvić Luka-Prvić Šepurine-Vodice danas zbog jakog vjetra ne pristaje u Prvić Luci. Tijat, koji je na najboljem putu da kao vlasništvo Županije postane plovećim muzejem upravo je s te linije odvezen u raspremu prošloga ljeta dok ga nije kupila Županija. Zamijenila su ga razmjerno (pre)velika "Premuda", sličan i također maritimno jako dobar brod, no kada je vjetar jak kao danas, tada zbog dužine i otežanog manevriranja ne može pristati na "ono bokun rive" u Prvić Luci. "Tijat" je tu bio bez premca. Izgrađen je kao da su prije toga dobro izmirili naše porte. - kaže Saša Jurat, zapovjednik SAR broda Lučke kapetanije Šibenik i jedan od najzaslužnijih što je "Tijata" kupila Županija. ...
NAKON ŠTRAJKA Okončana kriza: danas potpisivanje aneksa kolektivnog ugovora za radnike u Luci Zadar d.d. Vijesti Nakon započetog štrajka i dva sudska procesa postignut je dogovor između Sindikata prometa i veza Hrvatske (SPiVH), udruženog u Savez samostalnih sindikata Hrvatske (SSSH), i Uprave društva Luke Zadar d.d. Potpisivanje aneksa kolektivnog ugovora održat će se danas (petak 19. travnja) u 11 sati u upravnoj zgradi Luke Zadar d.d., Gaženička 28, Zadar. Nakon potpisivanja izjave za medije će dati Nikola Tuta, sindikalni povjerenik SPiVH-a u Luci Zadar d.d., Stjepan Lisičak, predsjednik Sindikata prometa i veza Hrvatske, Mladen Novosel, predsjednik Saveza samostalnih sindikata Hrvatske (SSSH) i predstavnici Uprave Luke Zadar d.d.
trajekt ‘Dalmacija‘ Investicija vrijedna 18 milijuna eura: najveći brod u povijesti Jadrolinije stigao u Hrvatsku Vijesti Trajekt "Dalmacija", najveći brod u povijesti Jadrolinije, stigao je danas u hrvatske vode te je odmah produžio prema brodogradilištu Viktor Lenac gdje će dobiti nove boje državnog brodara. Podsjetimo, trajekt "Dalmacija“ vrijedan je 18 milijuna eura. Sve donedavno nosio je ime "Oslofjord", a izgrađen je 1993. godine u norveškom brodogradilištu Fosen Mekaniske Verksteder AS, zatim 2014. godine rekonstruiran u STX-u u Finskoj prema projektu OSK designa koji radi za vodeće svjetske brodarske kompanije. Prosječna brzina mu je 17 čvorova, a kapacitet 1 800 osoba i 350 automobila. Ovaj brod namijenjen je održavanju međunarodne linije Dubrovnik – Bari, a svojim karakteristikama Jadroliniji omogućava promjenu koncepta linije u dnevnu liniju sa čak deset putovanja tjedno u visokoj sezoni. "Dalmacija" putnicima kroz 8 paluba punih sadržaja nudi dva restorana, tri bara, ...
kolektivni ugovor Sindikat pomoraca: Uspješno je postignut dogovor, plaće u Plovputu rastu za osam posto! Vijesti
havarija Nasukao se brod kod ulaza u luku Rašu: 15 članova posade prošlo bez ozljeda, stigli remorkeri Vijesti
turisti pristižu Velolučani zabrinuti ulaze u sezonu: trajekti ‘Oliver‘ i ‘Korčula‘ još uvijek su u škveru Vijesti
IZBORI U NIŠTA Zadarski pomorci u Norveškoj: ‘Zašto mi ne možemo glasati?‘; Veleposlanstvo: Niste se prijavili... Vijesti
sretan rođendan Pomorski fakultet u Rijeci slavi veliki jubilej, u 75 godina promovirali su 14.000 studenata Vijesti
SITNE RIBE Je li optužnica protiv posade kraj ili novi početak priče o bijegu ruske jahte iz Betine? Vijesti
povijesna godina Zadrani s ‘Atlantskom plovidbom‘ postaju gospodari Jadrana! Pozabavili smo se brojkama Vijesti
IRINA VU Podignute optužnice zbog misterioznog nestanka jahte Putinovog oligarha iz betinske marine Vijesti
tehnologija Pripajanjem splitskog PCE-a tvrtka ‘Odašiljači i veze‘ širi djelatnost na pomorsku elektroniku Vijesti