More2 - Featured Category
More2 - Odabir urednika Category
More2 - Nautika Category
HTZ - strategija
Pozicioniranje na tržištu uz privlačenje gostiju koji žele kvalitetnu ponudu i doživljaj
Nautika
Nautičari obožavaju naš Jadran, prirodne ljepote, razvedenost obale, jedinstvene otoke, kao i bogatu povijest, te u ovom segmentu turizma samo bilježimo rast.
Omiljena smo destinacija gostiju koji su i platežno „najmoćniji” budući u prosjeku, dnevno tijekom svog odmora potroše i više od 255 eura, a što je najvažnije upravo su nautičari oni koji otvaraju i zatvaraju turističku sezonu na Jadranu.
Premda smo svi svjesni „ograničenosti” resursa, od onog prirodnog dijela gdje nam prijeti betonizacija i devastacija pomorskog dobra kao i problematična pojava masovnog turizma, kada tijekom dva ljetna mjeseca imamo pravu turističku gužvu, koju ne može podnijeti ni infrastruktura, a po reakcijama očito ni domicilno stanovništvo.
Stoga uvijek treba promišljati unaprijed, planirati i „graditi” nove trendove, novu ponudu, a tko je najbolji sugovornik za ...
Flota veća za 300
Uz turistički doživljaj, treba nam i sadržaj na kopnu
Nautika
Sve se mijenja na ovom svijetu, pa kada bi citirali prvo Heraklita „Panta rei”, odnosno ovu grčku izreku preveli kao što je to napravio Petar Preradović „Stalna na tom svijetu, samo mijena jest”, rekli bi kako je to u minulo vrijeme postala i vodilja nautičkog turizma.
Naime, naša turistička perjanica jer odavno imamo prefiks charter flote broj jedan u svijetu, je doživjela brojne promjene.
Od do jučer nezamislivog da u udarnim terminima a to su ljetna dva mjeseca srpanj i kolovoz, imamo „rupe” u popunjavanju kapaciteta, do toga da nam se predsezona „produžila” čak i na početak ožujka, nevezano o datumu Uskršnjih praznika koji uvijek garantiraju prvi masovniji dolazak nautičara na Jadran.
A mi sada već i koncem veljače imamo goste iz skandinavskih zemalja koji žele uživati u svim ljepotama našeg mora, otoka, obale...
Magična destinacija
Za njih ...
biograd boat show
Đir po štandovima s brodskim motorima i nautičkom opremom: Suhi dok za z-nogu i povratak Perkinsa
Nautika
Biograd Boat Show dugo je rastao unutar prostora Marine Kornati, osvajajući plato po plato i mul po mul zbog sve većeg broja izlagača. A onda se ove godine, kad novi desant tvrtki željnih izlaganja svojih aduta iz nautičkog sektora više nije fizički imao gdje stati, kao plimni val prelio u sam grad. Osvojio je njegove rive i ribarsku luku, a ujedno darovao Biogradu titulu gradskog sajma u punom smislu.
Produžene rute
Stoga su se posjetiteljske rute dobrano produžile, a bogme i novinarske u potrazi za novitetima i zanimljivostima. Kada je riječ brodskim motorima i nautičkoj opremi, ove ih je godine bilo u oba segmenta. Ne u prevelikom broju, jer su izvanbrodske benzinske motorne game gotovo svih proizvođača već dovršile razvoj od mališana do velikana pa su noviteti rijetki, osim povremenih unaprjeđivanja postojećih. U dizelskom segmentu premijere nam, pak, uglavnom ...
24. prosinac 2024 00:14