Kao što je najavljivano, Indija je i službeno zabranila ulazak u svoje vode brodovima za rasuti teret i tankerima starijim od 25 godina, a sve kako bi se uskladila sa svjetskim pomorskim standardima.
Nova pravila odnose se na brodove registrirane u Indiji, dok se također primjenjuju na strane brodove koji pristaju u Indiji. Znači, nijedan teretni brod stariji od 25 godina neće smjeti pristati u indijskim lukama. Za brodove za prijevoz plina, offshore plovila i kontejnerske brodove granica je postavljena na 30 godina. Brodovi pod zastavom Indije bit će uklonjeni s registra kada napune ove dobne granice. Također, ni brodovlasnici više neće moći u Indiji registrirati brod stariji od 20 godina ili više.
Vlada je postojećim plovilima na koja se odnose nova pravila, dala još tri godine plovidbe, bez obzira na njihovu trenutnu starost.
"Postoji potreba za modernizacijom indijske flote, što zahtijeva opsežnu reviziju zahtjeva za registraciju i rad brodova", rekli su iz Uprave za brodarstvo, dodajući: "Starosne norme pomoći će u osiguravanju postupnog ukidanja fosilnih goriva brodova i uvođenje alternativnih niskougljičnih energetski učinkovitih brodova."
Vladin potez također je osmišljen kako bi se poduprli brodograditelji u zemlji, nešto što je administracija Narendre Modija bila vrlo glasna oko poboljšanja posljednjih godina.
Podaci MarineTraffica pokazuju da su 3802 tankera i bulkera izgrađenih prije 1998. godine stigla u Indiju 2022. godine.
Prema Xclusiv Shipbrokers, Indija je odgovorna za 17% svjetske pomorske trgovine željeznom rudom, 19% svjetske pomorske trgovine ugljenom i 2% svjetske pomorske trgovine žitaricama, 12% svjetske pomorske trgovine sirovom naftom, te 7% svjetske pomorske trgovine naftnim prerađevinama.Smatra se indijsko tržište neće biti značajno pogođeno novom politikom.