Nešto više od pola godine od stravične pomorske nesreće u kojoj je život, ploveći na svojoj brodici, izgubio 81-godišnji Mario A. iz Splita, splitsko Općinsko državno odvjetništvo okončalo je istragu te strašne tragedije podizanjem optužnice protiv 33-godišnjeg Filipa P. iz Vinišća kojeg terete za ugrožavanje sigurnosti pomorskog prometa sa smrtno stradalom osobom.
Prijeti mu kazna od jedne do 10 godina zatvora, a terete ga da je tog 11. srpnja prošle godine, petanestak minuta prije 9 sati ujutro, na poziciji 970 metara jugozapadno od Sustipana te oko dva kilometra od istočne punte Čiova upravljao gliserom "Atlantic Marine 670 Open" i bio je dužan promatrati prostor oko sebe kako bi potpuno adekvatno procijenio situaciju i rizik eventualnog sudara s nekom drugom brodicom i eventualno izbjegao sraz. No, iako je sa svoje desne strane vidio brodicu "Primorka Labin" u kojoj se nalazio 81-godišnji Aničić, nije na nju obraćao pozornost već je glisirao brzinom od oko 20 do 24 čvora (37 do 45 km na sat - op.a.).
Po optužnici, olako je smatrao da neće ugroziti promet i izazvati opasnost, a do toga je došlo jer se "Primorka" polukružno okretala brzinom od oko 4 čvora i prilazila desnom stranom njegovom gliseru te budući se nije stigao maknuti s njenog puta, pramčanim je dijelom udario u stražnji lijevi dio brodice. Nasjeo je na njen kokpit i "pomeo" sve što se nalazilo na putu, pa tako i nesretnog ribara koji je od brojnih zadobivenih ozljeda preminuo na mjestu. Vještak je kasnije utvrdio da je gliser 12 sekundi prije sraza bio udaljen oko 135 metara i da je skiper mogao jasno uočiti namjeru ribara i njegove brodice koja je polukružno prilazila gliseru te da je samo blagim skretanjem ulijevo mogao izbjeći nalet. Sve se to moglo da je 33-godišnjak gledao, a nije!
U istrazi je utvrđeno i da nije bio niti pod utjecajem alkohola niti droga. U svojoj je obrani priznao ono za što ga se tereti kazavši da je imao sve potrebne dozvole i odobrenja za profesionalnog skipera te da je tog dana trebao ići na splitsku Zapadnu obalu po goste. Kad je došao oko milju daleko od ulaza u Split na otvorenom moru, došlo je do gužve više brodova koji su glisirali blizu njega pa je morao skrenuti pogled ulijevo na njih. Pasara je tada bila s njegove desne strane i tad mu nije predstavljala opasnost.
Kad je vratio pogled, bilo je prekasno, nije ništa mogao napraviti jer je brodica već bila ispred njega. Naveo je da se gliserom popeo na brodicu i potom odmah spustio nazad i ugasio motor. Nakon par sekundi kad je došao sebi od šoka, vidio je da se brodica lagano vrti u krug, a u moru je ugledao čovjeka. Pokušao ga je izvući u par navrata, ali nije uspio. Mahao je i zviždao, no nitko nije reagirao da bi potom naišla jedrilica s koje je u gumenjaku do njega došao neki mornar. Koju minutu kasnije stigao je i brod Lučke kapetanije koji je izvukao osobu iz mora te su nazvali Hitnu pomoć da ih čeka na splitskoj rivi.
Izrazio je žaljenje zbog smrti 81-godišnjaka i priznao krivnju. U istrazi je saslušana i kćer pokojnog Maria koja je, uz ostalo, navela da je njen otac bio tip čovjeka koji je u životu sve radio po propisu i pošteno i da se i po pitanju vožnje broda ponašao maksimalno odgovorno. Vrlo često je ponavljao svom nećaku da opreza na moru nikada nije dovoljno i da ga je uvijek učio pravilima i ponašanju u brodu. Kazala je i da ju je okrivljenik kontaktirao preko lokalnog župnika i poručio da mu je jako žao zbog svega te da je zainteresirana za njegov kazneni progon. Istaknula je još i to da joj niti tog tragičnog dana niti kasnije nitko nije službeno rekao što se dogodilo te da je prktično sve informacije doznavala neslužbenim putem.