MSC Euribia, najnoviji brod u floti MSC Cruisesa, može se pohvaliti da je odradio prvo krstarenje s neto nultom emisijom stakleničkih plinova na svijetu.
Naime, tvrtka je objavila podatke kako je ovaj luksuzni kruzer s pogonom na LNG na svojoj premijernoj plovidbi iz francuskog St. Nazairea do Kopenhagena, uključujući jedan dan proveden u Amsterdamu, ostvario fantastične rezultate, postigavši pritom ukupnu uštedu od 43 tone goriva.
"Optimalni profili brzine, ruta, trim i konfiguracija motora uz strogu optimizaciju energetske potrošnje hotela uključujući HVAC, kuhinju i rasvjetu osigurali su da MSC Euribia nije nikada morala koristiti više od dva od svoja četiri dostupna motora tijekom plovidbe. Dodatno, sva potrebna toplina za kuhinje, sustave grijanja i toplu vodu na brodu dolazi iz motora broda MSC Euribia što znači da nije bilo potrebe za korištenjem kotlova tijekom čitavog putovanja.
Postizanje neto nulte učinkovitosti je omogućeno korištenjem bio-LNGa kao goriva. MSC Euribia je pogonjena bio-LNGom uz korištenje sustava ravnoteže mase, najisplativiju i ekološki najučinkovitiju metodu ostvarivanja prednosti obnovljivog LNG-a, u potpunosti priznata EU Direktivom o obnovljivoj energiji (RED II). Svaka proizvedena serija bio-LNGa certificirana je od strane Međunarodnog sustava certificiranja održivosti i ugljika (ISCC).
Prvo na svijetu krstarenje s neto nultom emisijom stakleničkih plinova kojeg je ostvarila MSC Euribia, najnoviji brod Odjela za krstarenja s pogonom na LNG, označava promjenu paradigme za krstarenja. Dokazuje da je krstarenje s neto nultom emisijom moguće već danas, znatno prije cilja industrije postavljenog za 2050. godinu. MSC Euribia je postigla ovu prekretnicu korištenjem bio-LNGa kao goriva uz primjenu ravnoteže mase", napisali su iz MSC Cruisesa.
- Iznimno smo ponosni na ovo postignuće koje dokazuje da je neto nulto krstarenje danas moguće. Naši inženjeri na brodu i naša posada vođena kapetanom Battinellijem obavila je fantastičan posao optimizirajući brodske operacije. MSC Euribia ima energetski najučinkovitiji dizajn broda za kružna putovanja dosad, ali potrebna nam je veća dostupnost obnovljivih goriva za širu pomorsku industriju kako bismo ponavljali ovaj podvig. Uz odgovarajuću razinu podrške vlada i međunarodnih institucija u poticanju ubrzanja tehnološkog napretka i dostupnosti obnovljivih goriva, industrija može postići neto nultu emisiju krstarenja do 2050. godine - kazao je Michele Francioni, viši potpredsjednik Optimizacije Odjela za krstarenja MSC Grupe.