Francuska vlada objavila je pravilnik kojim se regulira oglašavanje na moru, kako bi se spriječile vizualne smetnje jedriličarima, a istovremeno oglašivačima pružila mogućnost sponzoriranja, piše boatindustry.com.
Nakon što su prije dvije godine uveli zabranu reklamnih bannera iznad plaža koje vuče zrakoplov u svrhu borbe protiv klimatskih promjena, neki su oglašivači i brodovlasnici pronašli rješenje za reklame korištenjem brodova kao medija za oglašavanje. Pod krinkom skupljanja plutajućeg otpada na morskoj površini, jedan je oglašivač dao postaviti velike svjetleće zaslone ispred plaža u Alpes Maritimes, što je izazvalo val negodovanja i potaklo rasprave.
Nova uredba od 17. studenog 2023. koju je objavila francuska vlada popunjava pravnu prazninu, regulirajući oglašavanje na moru u teritorijalnim i unutarnjim vodama. Vlada sada zabranjuje sve svjetleće reklame. Štoviše, niti jedno plovilo ne smije se koristiti prvenstveno u reklamne svrhe. Plovila će moći prikazati maksimalnu ukupnu oglasnu površinu od 4 m2 (izmijenjenu prema dolje nakon javne rasprave), isključujući reklame na trupu broda i jedrima.
Kako bilo, jedriličari oceanskih regata i organizatori nautičkih događaja mogu biti mirni. Sponzori plovila moći će koristiti veće površine. Iz uredbe su također isključene reklame za partnere raznih utrka i okupljanja.