Kako bi izgledalo kada bi gumeni bajbot na ljetnoj điti pogonila mala električna penta umjesto benzinske? To pitanje posljednjih godinu-dvije, otkako je na domaće tržište došlo nekoliko modela takvih motora, sebi postavlja sve više nautičara. Pa onda u glavi važu razloge za i protiv. Električne su tihe i laganije, iz njih ne cure ni ulje ni benzin, ne moraju se servisirati, nego samo povremeno isprati slatkom vodom, mogu se puniti solarnim panelom uz pomoć MPPT regulatora, invertera 12 na 220 volti...
A opet, benzinske su uglavnom nešto jače i brže, mogu se lako nahraniti gorivom iz kanistra, navikli smo na njih iako su masne, bučnije i smrdi im ispuh...
Dileme i vaganja
Ima takvih dilema i premišljanja još podosta, pa smo odlučili barem ih dijelom usmjeriti prema odluci, kakva god bila, testiranjem jednog električnog mališana u praksi. I to baš pravog mališana, jer eLite nije samo najmlađa prinova u električnoj izvanbrodskoj gami poznate kineske tvrtke ePropulsion, nego je i najmanja članica. Ponudila nam je za test tvrtka Fred Bobek na Zagrebačkom sajmu nautike, čim dođu topliji dani. I, evo, došli su.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....