KSOE (Korea Shipbuilding and Offshore Engineering), koji je dio tvrtke Hyundai Heavy Industries, dobio je dozvolu za korištenje pomoćnog pogonskog sustava s krilnim jedrima za brodove. Ta inovacija rezultat je zajedničkog istraživačkog projekta KSOE-a i tvrtke SK Shipping, javlja portal Splash247.
- Ubrzavamo napore na stavljanju ekološki prihvatljivih tehnologija na tržište. Krilni sustav jedara smanjit će potrošnju goriva za više od 6%. Preuzet ćemo vodeću ulogu na tržištu brodova sljedeće generacije i nastaviti jačati našu tehnološku konkurentnost - rekao je Hyunjoon Shin, voditelj odjela za budućnost istraživanja brodova KSOE-a.
- Ovo je obećavajuća tehnologija koja vlasnicima brodova pokazuje nove mogućnosti da mogu ispuniti IMO standarde za smanjenje emisije ugljika - dodao je Haeyong Son, potpredsjednik SK Shippinga.
Dizajn "krila jedara" širok je 20 metara, visok 50 metara i postavljen je okomito na obje strane palube. Zakreće krila prema smjeru i jačini vjetra kako bi pružio pomoćni pogon brodu. Krilo se može spustiti na 10 metara visine, u slučaju lošeg vremena ili prilikom prolaska broda ispod mosta.
Novi pogonski sustav s krilnim jedrima (skicu pogledajte OVDJE) može se postaviti na mnoge vrste plovila, piše Splash247.