StoryEditorOCM
Hrvatskakrizno komuniciranje

Marketinški stručnjak Mate Mijić: Korona-kriza u Hrvatskoj nije dobro predstavljena građanima, Vlada i Stožer pretjerali su s plašenjem

29. prosinca 2020. - 07:42

Prvo treba promijeniti svijest ljudi, a zatim zakonske regulative. Jer kada opasnost nije istog intenziteta za sve, onim skupinama kojima COVID-19 ne bi trebao stvoriti zdravstvene probleme treba objasniti zašto se od njih očekuje da svoj život stave na "pauzu". Tako je, npr. trebalo napraviti različita videa kojima bi se država obraćala različitim skupinama ljudi.

Bio je to uvod u predavanje marketinškog stručnjaka i političkog komentatora Mate Mijića o tome kako je kriza u Hrvatskoj iskomunicirana na društvenim mrežama, koje je održao na zagrebačkom poslovnom učilištu Experta. Napravio je i komparaciju javnih zdravstvenih sustava. Bio je to povod za razgovor.

Pokušaj politizacije

Koju biste ocjenu dali Vladi i Stožeru civilne zaštite kako su iskomunicirali korona-krizu?...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. studeni 2024 10:05