Maksimalno 35 vozila
Ulaznice za drive-in su se u pretprodaji kupovale isključivo on-line na njihovoj web stranici www.kinematografi.org.
- Karte su se mogle kupiti i na dan projekcije u samom drive-in kinu, no ovim putem apeliram na naše sugrađane da zbog sve ozbiljnije situacije sa širenjem koronavirusa nastoje svoje ulaznice kupiti on-line, a kako bi se izbjegli nepotrebni izlasci iz vozila prilikom ulaska u drive-in kino - ističe Konsuo.
Maksimalni broj vozila po projekciji je 35, s time da su vodili računa o tome da u svakom trenutku svako od tih 35 vozila može napustiti lokaciju bez problema. Cijena po vozilu je 60 kuna, što uključuje kino ulaznicu za vozilo + 2 x slatke ili slane grickalice + 2 x hladni ili topli napitak.
Ljetna kina su odlično radila
A kako posluju dubrovačka kina u korona krizi? Koja kina trenutno rade i kakva je posjećenost?
- Dubrovačka kina, ona unutar naše Ustanove, nakon otvaranja iz proljetnog lockdowna počela su iznenađujuće uspješno raditi, točnije ljetna kina Jadran i Slavica – rekao je Konsuo. - Svakako da su, epidemiološki gledano, otvorene ljetne pozornice pune prihvatljivije od zatvorenih dvorana, stoga smo se i odlučili da ljetna kina držimo otvorenima sve do sredine listopada kada smo ih, zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta, morali zatvoriti. Trenutno filmove prikazujemo u našim kino dvoranama Sloboda i Visia, gdje je maksimalni dozvoljeni broj gledatelja zbog epidemioloških mjera smanjen za nekoliko puta (Sloboda 50, Visia 35). Isto tako, trenutna nepovoljna situacija s koronakrizom u našoj zemlji nas je ponukala da se odlučimo na drive-in kino u kojem ćemo prikazivati filmove tijekom prosinca, a ovisno o interesu naših sugrađana, možda čak i kroz cijelu zimu.
Svaki gledatelj ima 4 kvadratna metra
A evo i kakve se epidemiološke mjere moraju poštivati unutar kina:
- Zadnja odluka Stožera civilne zaštite RH je ta da svaki posjetitelj u kino dvorani, s obzirom na veličinu, mora za sebe imati 4m2. Svakako da svi posjetitelji moraju imati zaštitnu masku na licu prilikom ulaska u kino, te obvezu dezifinciranja ruku na blagajni kina. Što se tiče drive-in kina, tu je situacija dosta povoljnija glede mjera, jer su posjetitelji zatvoreni u svom vozilu, odnosno svako auto u drive-in kinu predstavlja zasebnu kino dvoranu u kojoj se svi naši posjetitelji mogu osjećati sigurno – istaknuo je Nikša Konsuo.
Je li pojavom Netflixa i sličnih usluga kino postalo više 'stvar prošlosti', odnosno kako se još održava na životu?
- Netflix, kao i sve ostale internet platforme za gledanje filmova iz kućnih fotelja i doživljaj gledanja filmova u kinu ne idu zajedno u istu rečenicu - to su kruške i jabuke!, ustvrdio je Konsuo, te na naše pitanje o broju zaposlenih istaknuo da Kinematografi Dubrovnik zapošljavaju 14 djelatnika (4 djelatnika u administraciji, 3 kino operatera, 4 blagajnika, 1 kućni meštar, 1 čistačica i 1 djelatnik na pomoćnim poslovima).
Nismo ugroženi
A kakvu budućnost predviđa dubrovačkim kinima?
- Budućnost općenito kino industrije, po mom mišljenju, nije ugrožena, a posebno u novonastaloj situaciji s koronakrizom nisu ugroženi 'mali' kino prikazivači koji raspolažu s dislociranim, kako zatvorenim kino dvoranama, tako i otvorenim ljetnim pozornicama, za razliku od modernih multipleksa koji su koncipirani na način da im se sve kino dvorane nalaze na jednom mjestu unutar velikih trgovačkih centara, te samim tim nisu u potpunosti prihvatljivi građanima u pogledu zaštite od virusnih infekcija - zaključio je Konsuo.