Isto kao i auto Žarka Knega, i ovo je TCR, samo on ima Hundai, a ja Golfa, kojem je motor 2.0, koji ima šest brzina, sekvencijalni mjenjač – priča Stijepo Manenica, hvali svoj novi trkači automobil, koji je nabavio krajem prošle godine, a koji je sad na startu nove sezone prvenstva Hrvatske na brdu ‘ošišao‘ konkurenciju u Skradinu, te ostvario potom pobjedu i u Kotoru.
- U donjem dijelu je staza u Skradinu zahtjevnija – kaže član Dubrovnik Racinga, koji je u Skradinu u obje vožnje bio najbrži automobil kategorije I.
Priznaje, imao je pritom malo i sreće jer je Nino Andrijević izletio sa staze na treningu, te nije nastupio. Zatim, Dejanu Dimitrijeviću je ‘crko‘ auto. Imao je tehnički kvar.
- Dimitrijević je Grupa 1. Pogon na sve četiri. Njegov auto je duplo jači od mog, ima duplo više konja. Andrejević, koji ove sezone vozi za Župu dubrovačku, konkurent je u Grupi 2, a možda u nastavku sezone u mojoj grupi bude i Niko Pulić, te Goran Deak.
Naravno, tu su i klupske kolege. Sad u Kotoru, Grupa 2: 1. Stijepo Manenica, 2. Frano Dubreta, 3. Tomas Toscany, te 4. Nikola Radnjić. Nakon četiri člana Dubrovnik Racinga, 5. Nino Andrejević.
Dimitrijević je u Kotoru uzeo generalku u kategoriji I, ali Manenica je svoj dio posla za klub odradio za pet. Donio je Dubrovnik Racingu 20 bodova. Kao i u Skradinu, tako sad i u Kotoru, još po 20 bodova Laszlo Szasz i Saša Radola, te eto opet maksimalnih 60 bodova za branitelja naslova.
Stijepo je sa 16 godina imao debi, i prva trka – Skradin.
- Ja u Peugeotu 106, Grupa N.
Nikad nije vozio sve utrke sezone.
- Znao sam s Mitsubishijem bit prvi u Grupi N, ali u Skradinu sam ove sezone prvi put ostvario pobjedu u kategoriji. Uglavnom, kako nisam vozio sve trke proteklih sezona, pobjeda na utrkama imam, ali nemam ukupnu pobjedu na kraju sezone.
Planova ima s novim autom. Trebao bi iduće sezone s njim u Grupu 3 Prvenstva Europe.
- Probao bih. Znam kako za to treba puno vremena..., ali i novaca. Međutim, amo vidjet kako će proći ova sezona.
Za sad je sve super i sve za pet. Na njegovom kontu je maksimalan broj bodova u lovu na naslov prvaka u Grupi 2. Ukupno je devet utrka sezone.
- U kojim autima sam nastupao do sad? Dakle, prvo je bio, kao što sam rekao, Peugeot 206, grupa N. Zatim sam vozio Hondu Civic Type R, također grupa N, pa Mitsubishi Lancer Evo IX, opet grupa N, i sad VW Golf TCR... Sad sam u Grupa 2, a to je po starom Grupa E1. Inače, Mitsubishi Lancer Evo IX, koji sam vozio od 2019. do prošle godine, sad je kod Gorana Deaka. Stigne li se trenirati? Bio sam s Golfom na Grobniku, ali neću voziti krug. Samo brdo.
Već je rekao – želja je probati voziti brdsko prvenstvo Europe, ali o tome na kraju ove sezone, koju je počeo odlično.
Treća stanica je Malačka, ovaj mjesec se vozi i brdo u Stubičkim Toplicama. Prvi put u karijeri je Manenica lider Grupe. Prvi put konkurencija lovi njega, a ne on nju.