Niže navodimo službenu izjavu Wolt Hrvatska vezanu za članak "Kakva drska krađa! Pokrao je dostavljač Wolta, snimljen je: ‘A ja mu dala napojnicu i ocijenila ga najvišom ocjenom!‘".
- Žao nam je zbog slučaja koji se dogodio prilikom dostave narudžbe s Wolt platforme na području grada Rijeke. Oštro osuđujemo ovakvo postupanja partnera dostavljača, koji ne odražava trud i poštenje svih naših partnera koji svakodnevno obavljaju poslove dostava za naše partnere i korisnike. Na žalost, mi kao platforma ne možemo utjecati na nečije odluke i ponašanje. Wolt je pokrenuo internu istragu navedenog slučaja i kontaktirat ćemo korisnicu, a lociranom dotičnom dostavljaču već je onemogućeno daljnje korištenje naše aplikacije za dostavu. Savjetujemo sve naše korisnike, ako se ikada nađu u sličnoj situaciji, da odmah putem aplikacije kontaktiraju Wolt Hrvatska, a događaj prijave policiji“, izjavili su iz Wolt Hrvatska.