StoryEditorOCM
Hrvatskazaglavila vrata

Više od sat vremena bili zatočeni u banci, u prostoriji bez klime: ‘Majka je hiperventilirala, spasili su ih vatrogasci‘

Piše S.N./ JL
16. srpnja 2024. - 16:16

Neugodan događaj za nekoliko klijenata OTP banke zbio se u ponedjeljak u njihovoj poslovnici u zagrebačkoj Dubravi.

Naime, vrata banke - točnije, ulaznog dijela banke u kojem se nalazi bankomat - su se zablokirala te je unutra, u ostakljenom prostoru i po najvećoj vrućini, ostalo zatočeno nekoliko ljudi.

Gospođa koja se obratila Jutarnjem listu, kazala je da je oko 16:30 zaprimila poziv od svoje majke V.F. (64 godine) koja joj je rekla da je s još dvoje ljudi zatočena u poslovnici navedene banke, tj. u prostoriji gdje je bankomat koji je unutar prostorija banke.

V.F. je u trenutku kad je zvala svoju kćer u tom prostoru bila već 30 minuta, a do konačnog otvaranja vrata i izlaska zatočenih ljudi, prošlo je više od sat vremena. Prostor nije klimatiziran, a vani je bilo više od 35 Celzijevih stupnjeva, što znači da je temperatura u tom ostakljenom prostoru bila i mnogo viša.

Vrata su se, kaže nam kći gospođe V.F., zablokirala prilikom izlaska zaposlenica banke krajem radnog vremena, koje su otišle i ostavile troje ljudi zatvorenih u prostoru s bankomatom.

‘Moja majka je pokušala telefonski dobiti neku od poslovnica OTP banke, a kada joj je to napokon uspjelo, poslali su osobu koja nije djelatnik banke da pokuša svojom karticom računa otvoriti vrata koja se inače otvaraju na karticu tekućeg računa. No to nije funkcioniralo‘, kaže kći gospođe V.F.

‘S obzirom na to da mi je majka srčani bolesnik i osoba s visokim tlakom, od vrućine joj nije bilo dobro, počela je hiperventilirati i tražila me da zovem policiju ili vatrogasce što sam i učinila. Međutim, ja sam uspjela doći do poslovnice iz centra grada (točnije od Boškovićeve ulice), po najvećoj gužvi, prije vatrogasaca i policije, tako da sam svjedočila ljudima koji su bili zatočeni u banci, bez vode i klime, u staklu, u tom trenutku gotovo sat vremena. Ja sam došla do poslovnice oko 17 sati, a policija nešto iza 17 sati - nakon mog četvrtog poziva upućenog njima, iako je policijska postaja svega ulicu dalje‘, kaže kći V.F.

U međuvremenu je došla i djelatnica banke koja je (prema riječima majke) zadnja izašla iz banke, a koja je bezuspješno karticom pokušala otvoriti vrata te pritom tvrdila da ‘nitko tu nije kriv‘, da se to ‘može tako desiti‘, da će ‘netko od njihovih ljudi doći‘.

‘Zaposlenica je tvrdila da nije do ljudskog faktora, ali je djelatnik osiguranja (tj. servisa za vrata) pred policijom mojoj majci rekao da je ipak moguće da su vrata zablokirala zbog ljudskog faktora. Iako vjerujem da zaposlenice nisu bile svjesne da su zatočile ljude unutra, smatram da se ipak desio propust jer su ljudi jednostavno predugo bili unutra. S obzirom na to da sam inzistirala da vatrogasci otvore vrata da mi majka može izaći, to su i učinili.‘

Ljudi su izašli iz pregrijanog ‘staklenika‘ nakon više od sat vremena. Srećom, nakon što su došli do zraka i popili vode, nitko nije imao ozbiljnijih zdravstvenih tegoba, ali i dalje osjećaju posljedice proživljenog šoka.

Smatram da je nečuveno i ogroman propust banke da je došlo do toga da je njihova reakcija da se ljude pusti van toliko dugo trajala. Moja majka od banke službeno nije dobila niti objašnjenje, niti bar ljudsku ispriku, iako su propusti poput ovih opasni, pogotovo po visokim temperaturama‘, kazala je na kraju za Jutarnji list kći gospođe V.F.

Odgovor banke: ‘Ovakvi su slučajevi rijetki, ispričavamo se klijentima‘

Na naš upit o čitavom slučaju, iz banke su nam poslali pisani odgovor kojeg prenosimo u cijelosti.

‘Na početku se odmah želimo ispričati još jednom svim našim klijentima na ovom događaju, na koji na žalost nismo mogli utjecati. Odmah želimo ispraviti krivi navod, naime blokada je trajala manje od pola sata, iako vjerujemo da je izgledala kao vječnost. Odmah smo kontaktirali vatrogasce koji su došli i bez većih poteškoća otvorili vrata s vanjske strane.

Ovakvi događaji su vrlo rijetki i u posljednjih nekoliko godina po dostupnim informacijama nemamo zabilježen ovakav slučaj. Naše stručne službe redovito prate i kontroliraju sve uređaje na našim poslovnicama, jer nam je sigurnost naših klijenata i zaposlenika primarna briga.

Na žalost tehnički problemi su uvijek nenadani i neočekivani, bez obzira na sve mjere predostrožnosti koje poduzimamo.Još jednom se ispričavamo, a mi ćemo s naše strane nastaviti poduzimati sve mjere predostrožnosti da ovakvi slučajevi ostanu iznimka‘, stoji u odgovoru OTP banke.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2024 10:00