![Na 'Benama' je naš sugovornik odradio svoj zadnji vijađ za 'Jadroplov' u svojstvu prvog časnika stroja, nakon kojeg mu je ostalo traumatično iskustvo i nikad naplaćenih krvavo zarađenih 9000 dolara](https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/09/19/Novosti/11751660.jpg)
Dobri poznavatelji prilika kažu da su hrvatski menadžeri devedesetih odlazili na seminare u London na kojima su učili kako se kupuje brodarska kompanija. U tom biznisu koji je specifičan po premreženosti matičnih kompanija, tvrtki kćeri, off shore tvrtki, fondacija, zaklada.. tokove novca i vlasnike katkad nije lako pratiti. Mnogi o tome pričaju nakon što je SOA-e pustila informaciju o navodnim malverzacijama u “Atlantskoj plovidbi”.
Ne ulazeći ovom prilikom u meritum cijelog postupka, treba odmah reći da su, od četiri velike preostale brodarske kompanije u Hrvatskoj, tri najveće privatizirane, na sličan način kao i “Atlanska” “riješene” su i “Tankerska” te “Uljanik plovidba”. Četvrta brodarska kompanija, “Jadroplov”, ostala je talac države, kao...
Ne ulazeći ovom prilikom u meritum cijelog postupka, treba odmah reći da su, od četiri velike preostale brodarske kompanije u Hrvatskoj, tri najveće privatizirane, na sličan način kao i “Atlanska” “riješene” su i “Tankerska” te “Uljanik plovidba”. Četvrta brodarska kompanija, “Jadroplov”, ostala je talac države, kao...