U jeku najveće sigurnosne krize u Europi i napetih odnosa NATO-a i Rusije, Hrvatska već deset dana nema sposobnost nadzora svog zračnog prostora. Naime, prvi put u povijesti HRZ-a samo je jedan MiG, oznake 133, u dežurnom dvojcu na pisti zračne luke Pleso. Dežurni dvojac, naravno, zahtijeva dva naoružana zrakoplova u stanju 24-satne pripravnosti.
Zbog tehničkog kvara od prošlog četvrtka ne leti ni dvosjed MiG-21 UM, oznake 165, poznatija kao „kockica“, a koja je prošlog tjedna prezentirana predsjedniku RH i vrhnom vojnom zapovjedniku Ivi Josipoviću kao primjerak tehničke spremnosti. Namjena dežurna, borbena para je 24-satno stanje pripravnosti (QRA ili ‘quick reaction alert’) za potrebe intervencije, odnosno presretanja, vizualne identifikacije i, u slučaju krajnje potrebe, obaran...
Zbog tehničkog kvara od prošlog četvrtka ne leti ni dvosjed MiG-21 UM, oznake 165, poznatija kao „kockica“, a koja je prošlog tjedna prezentirana predsjedniku RH i vrhnom vojnom zapovjedniku Ivi Josipoviću kao primjerak tehničke spremnosti. Namjena dežurna, borbena para je 24-satno stanje pripravnosti (QRA ili ‘quick reaction alert’) za potrebe intervencije, odnosno presretanja, vizualne identifikacije i, u slučaju krajnje potrebe, obaran...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....