Službena inflacija u Hrvatskoj možda iznosi 10.5, a u segmentu hrane 15.3 posto, no svi oni potrošači kojima se čini da su neke stvari danas dvostruko skuplje nego prije nekoliko godina - nisu u zabludi.
Dapače, cijene nekih proizvoda rasle su i preko 100 posto, a prema istraživanju GfK, u četvrtom kvartalu 2022. godine, na policama trgovina u Hrvatskoj bilo je moguće pronaći 64 artikla čija je cijena, u odnosu na 4. kvartal 2020. godine, udvostručena, piše Jutarnji list.
"24 od 64 artikli su trgovačkih marki, dok 40 artikala pripada brendovima", pokazala je njihova analiza na reprezentativnom uzorku od 1500 kućanstava, napravljena za potrebe Jutarnjeg lista.
Ona je pokrila sve trgovce i sve kanale prodaje, odnosno kupnje za potrebe kućanstva, izuzev kupnje za out-of-home ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....