StoryEditorOCM
Hrvatskakućanski poslovi

Nemojte se iznenaditi vidite li na društvenim mrežama objavu s #JutrosSamStala, evo o kakvoj se kampanji radi

Piše PSD
7. rujna 2021. - 22:49

Mreža udruga civilnog društva “Četvrta smjena - nevidljivi rad” najavila je pokretanje kampanje osvještavanja javnosti o svakodnevnom ženskom neplaćenom kućanskom radu.

Cilj je izrada javnih politika za usklađivanje privatnog i poslovnog života žena i muškaraca. Kampanja je dio projekta “Utjecaj javnih politika na kvalitetu obiteljskog i radnog života te na demografsku sliku Hrvatske “, čija je nositeljica udruga B.a.B.e.

Projekt traje 36 mjeseci i provodi se u Gradu Zagrebu, Sisačko-moslavačkoj, Koprivničkokriževačkoj, Osječko-baranjskoj, Vukovarsko-srijemskoj, Primorsko-goranskoj, Zadarskoj, Splitsko-dalmatinskoj te Istarskoj županiji. Udruge su uputile poziv građanima da se pridruže kampanji te da s oznakom #JutrosSamStala na društvenim mrežama objave javno svoje p...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. studeni 2024 09:38