U ponedjeljak 22. rujna, na letovima Zagreb - Frankfurt i Frankfurt - Bruxelles prtljaga iz Zagreba nije stigla u Bruxelles. Nakon prijave Swissportu na aerodromu i izostanka informacija, jedan od putnika sam je pokušao kontaktirati sa Swissportom.
Nakon desetaka neuspješnih pokušaja 23. rujna je dobio telefonsku obavijest da je prtljaga još u Frankfurtu. Oko 18 sati putnik je dobio usmenu obavijest da je prtljaga stigla, ali da Swissport ne zna kad će je izručiti jer navodno ima rok od tri dana za isporuku prtljage. Problem je riješen tako da je putnik sam otišao po prtljagu...
Zbog čitave ove drame, Europskoj komisiji je upućeno pitanje: Kako je moguće opisano samovoljno postupanje avioprijevoznika i aerodromskih službi? Pitanje je postavio europarlamentarac Jozo Radoš,...
Nakon desetaka neuspješnih pokušaja 23. rujna je dobio telefonsku obavijest da je prtljaga još u Frankfurtu. Oko 18 sati putnik je dobio usmenu obavijest da je prtljaga stigla, ali da Swissport ne zna kad će je izručiti jer navodno ima rok od tri dana za isporuku prtljage. Problem je riješen tako da je putnik sam otišao po prtljagu...
Zbog čitave ove drame, Europskoj komisiji je upućeno pitanje: Kako je moguće opisano samovoljno postupanje avioprijevoznika i aerodromskih službi? Pitanje je postavio europarlamentarac Jozo Radoš,...