StoryEditorOCM
HrvatskaZvuči vam poznato?

Naručeni paket iz Kine nikako da stigne, a trgovac tvrdi da je pošiljka stigla u Hrvatsku: istražili smo gdje ‘zapinje‘ i tko je odgovaran za kašnjenje

2. veljače 2021. - 20:11

Pandemija je poremetila funkcioniranje mnogih djelatnosti, a među njima svakako i on-line kupovinu, posebice naručujete li s drugog kontinenta. Ako ste nešto naručili s AliExpressa ili eBaya, sigurno ste primijetili kako vam je pošiljka putovala nešto duže od uobičajenog. Prijevoznički promet uvelike je smanjen zbog opasnosti od širenja koronavirusa, no ako vam se, baš kao našem čitatelju (podaci poznati redakciji, op.a.) dogodi da primate nejasne upute o tome gdje je vaš paket i kada ćete ga konačno primiti, te ne znate kome se više obratiti, mogli biste polako izgubiti strpljenje.

S obzirom na to da se nastava dobrim dijelom odvijala online, te da je djeci laptop potrebniji nego proteklih godina, naš čitatelj je, kako bi sve po tom pitanju u novom polugodištu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 01:37