![tripalo_knjiga5-111215](https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2016/07/21/tripalo_knjiga5-111215.jpg)
SDP-ov predsjednički kandidat Ivo Josipović donacijama tvrtkii građana za kampanju je prikupio nešto manje od 2,1 milijun kuna, apotrošio 5,4 milijuna kuna, stoji u izvješćima koja su u ponedjeljakobjavljena na Josipovićevim službenim stranicama.
Četvrtinuprikupljenog novca, ukupno pola milijuna kuna, Josipović je dobio od pettvrtki: Intrag, Zagreb-inženjering, Internet jelovnik i Trifolium izZagreba te Anabbela iz Belog Manastira - svaka mu je donirala po stotisuća kuna.
Od zagrebačke tvrtke Emteze dobio je 80 tisuća kuna, triosiguranja: Euroherc, Agram i Jadransko donirali su mu po 50 tisućakuna, koliko je dobio i od pulskog Tehnomonta, zagrebačke Sv. Group.Tvrtke Orbico i Orbico Beauty Josipovićevu su kampanju 'pojačale' sa 50tisuća i 30 tisuća kuna,...