StoryEditorOCM
Biznispola kvadrata trgovačkih centara po glavi svakog hrvatskogA građanina

Potrošačke meke: naši šoping centri veći su od Monaka

Piše PSD.
29. studenog 2009. - 17:40
Pad potrošnje i rast nezaposlenosti   nisu zaustavili širenje prodajnih lanaca čija površina još nije dosegnula europski prosjek

Kad bi se dva milijuna kvadrata površine trgovačkih centara, koliko ih je u 10 godina izgrađeno u Hrvatskoj, složilo jedan za drugim po autocesti Split-Zagreb, bila bi “popločana” cijelom dužinom, a trasa bi bila široka pet metara.

Ili za one koji vole slikovite usporedbe, ta je površina samo malo veća od površine Monaka. No, nitko u Hrvatskoj u kojoj, eto, svaki stanovnik “ima” svojih pola kvadrata u šoping centrima, ne zna koliko je tih centara i koliko su milijardi investitori uložili u njih, a podatak o dva...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. listopad 2024 20:28