![<p>Nakon što je u Kini pokrenula trend livestream šopinga, odnosno izravne online kupovine, Zara planira sličan eksperiment proširiti i na Europu te Sjedinjene Američke Države</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/06/04/o_26765479_1024.jpg)
Čim Europska unija objavi pravilnik, automatizmom se primjenjuje i u Hrvatskoj. Ideja o označavanju bojama po sistemu semafora nije prošla |
PIŠE OLGICA IVIĆ-GRIZELJ |
Ne vidim ovu deklaraciju ni s naočalama, a kamoli kad ih skinem. Deklaracije su presitne. Jedino su bolje istaknuti rok trajanja i nutritivne vrijednosti, a ovo ostalo baš se i ne vidi. Još je ova Bajadera dobra kakve su deklaracije na drugim proizvodima, na primjer stranim, koji moraju imati i hrvatsku deklaraciju. Evo, na HIPP-ovoj hrani, koja je za djecu, gotovo se ništa ne vidi. Oznake stranih proizvođača još su gore nego one domaćih − kaže nam to Branka Radman, poslovođa u jednoj prodavaonici Studenca u Splitu.
Direktiva za Hrvatsku
Ima li...