StoryEditorOCM

ISTRAŽIVANJE NEVLADINE UDRUGE T-Mobile heroj u recesiji

Piše PSD.
29. lipnja 2010. - 17:09

Glavni mikroekonomski cilj ovog istraživanja jest kreiranje jedinstvenog indeksa društvene odgovornosti za sve tvrtke, a u tu smo svrhu pokušali utvrditi koje su tvrtke − a analizirali smo 50 tisuća društava − u ovoj krizi vodile računa o profitu, a koje o plaćama i zaposlenosti radnika, ustvrdio je prof. dr. sc. Slaven Letica, moderator okruglog stola održanom u ponedjeljak na kojem je prezentirao istraživanje novoosnovane nevladine udruge “Prasak“ (Pokret za pravednu raspodjelu tereta krize) pod nazivom “Ponašanje hrvatskih tvrtki u recesiji“.

Prema Letičinim riječima, glavni metodološki kriterij za određivanje društvene odgovornosti tvrtke bio je omjer između rasta profita i rasta bruto plaća u godinama 2008./09., uz korištenje kretanja zaposlenosti u...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2024 15:52