U sklopu “Respect & Enjoy” (poštuj i uživaj) kampanje, splitska Turistička zajednica provela je određene aktivnosti koje imaju za cilj promicanje kulturne svijesti, poboljšanje kvalitete života lokalnog stanovništva, zaštite okoliša i poticanje pozitivnog ponašanja među posjetiteljima Splita.
Konkretne mjere koje su poduzete odnose se na postavljanje kampanjskih plakata u CityLight osvijetljene vitrine, koje su smještene na lokacijama gdje je najveći protok ljudi.
Osim toga, duž Marmontove ulice postavljeno je 12 plakata na šest panoa, dva prikazuju sve prekršaje uvrštene u ovu kampanju, dva plakata su s glavom cara Dioklecijana, te osam plakata koji prikazuju svaki pojedinačni prekršaj.
- Oglašavanje preko digitalnih kampanja provedeno je na službenim web stranicama Turističke zajednice, također preko društvenih mreža, a plaćeni su i oglasi koji obuhvaćaju Split i Splitsko-dalmatinsku županiju.
Oglasi se prikazuju ciljanoj publici, koju predstavljaju svi posjetitelji u destinaciji. Digitalna kampanja na društvenim mrežama krenula je još početkom godine za strana tržišta i dosegnula veliki broj korisnika preko Facebooka – kazali su iz Turističke zajednice, koja je na svojim web stranicama objavila blog o novim pravilima za turiste.
Leci za turiste
U Zračnoj luci Split leci se prikazuju u Digitalnim CityLight vitrinama unutar aerodroma i izvan aerodroma na frekventnim lokacijama. Na ovaj način nastoji ih se pozivati na odgovorno ponašanje na samom dolasku u destinaciju.
Za promociju su se koristila i nova digitalna rješenja, pa se kampanja provodila i u aplikacijama – Dalmatina AI i Plaja - Beach finder.
- Kreirala se virtualna ograda (Geofence) u radijusu od kilometra u centru grada, na aerodromu i u Parku Mladeži, gdje se ulaskom u radijus geofencea dobije push notifikacija o kampanji “Respect & Enjoy” (R&E). Također, kreirana je vijest koja je vidljiva svim korisnicima aplikacije i postavljena je kao prioritetna vijest - naveli su.
Osim toga, ako naši gosti koriste “Plaja – Beach finder”, kreirana je vijest o kampanji R&E u rubrici, a do sada je poslano 20.398 push notifikacija korisnicima aplikacije, obavijestili su nas iz splitske Turističke zajednice.
- Također, tiskani su i leci koji će se dijeliti turistima na frekventnim lokacijama poput: trajektne luke, zračne luke i autobusnog kolodvora, a nalazit će se i u turističkim info centrima u centru grada (Riva i Peristil).
U sklopu tradicionalne manifestacije “Smjena Straže”, koja se odvija svaki dan u 12 sati, car Dioklecijan obratio se prisutnima s porukom da čuvaju i poštuju njegov grad i pozvao sve prisutne na odgovorno ponašanje – naveli su iz splitskog TZ-a.
S Turističko-ugostiteljskom školom Split pokrenut je projekt “Dani svjesnosti”. Djeca turističke škole odjenuta u majice i kape s prigodnim porukama dijelit će letke i informirati turiste o pravilima ponašanja.
Kroz suradnju s partnerima, istaknuli su da su uspjeli osigurati niz inicijativa koje će educirati posjetitelje i potaknuti pozitivno ponašanje.
- Vjerujemo da ćemo ostvariti pozitivne promjene u našem gradu Splitu i osigurati da svaki posjetitelj doživi izvanredno iskustvo s poštovanjem prema našoj kulturi i okolišu – naveli su iz splitske Turističke zajednice.