Središnje i najvažnije domaće događanje koje okuplja stručnjake iz odnosa s javnošću, korporativnih komunikacija, marketinga, novinarstva i srodnih znanosti ove godine stiže u Split, s najbogatijim programom do sada. KOMferencija će se održati do 30. studenog do 2. prosinca u Hotelu Ambasador i Hrvatskom domu.
Ovogodišnja HUOJ-eva KOMferencija okupit će brojna istaknuta imena iz čak 13 zemalja, a po prvi puta će se uživo održati i dodjela međunarodnih nagrada "the!award" za najuspješnije komunikacijske projekte iz zemalja regije s ukupno 22 projekta iz Hrvatske, BiH, Srbije i Slovenije.
Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), vodeća regionalna organizacija koja okuplja stručnjake iz područja komunikacija i medija, već punih 27 godina uspješno potiče razvoj struke putem razmjene znanja i iskustava između poslovne i akademske zajednice. Upravo KOMferencija ima ključnu ulogu, okupljajući preko 500 stručnjaka koji se svake godine dotiču aktualnih društvenih pitanja.
- Veliko nam je zadovoljstvo da se ovogodišnje izdanje KOMferencije vraća u Split nakon punih 20 godina, uz najuzbudljiviji program, većeg međunarodnog karaktera nego ikad prije. Ovo je izvrsna prilika prvenstveno za mlade, buduće komunikacijske stručnjake koji će se moći upoznati s vodećim međunarodnim ekspertima iz SAD-a, UK-a, Kanade, Švedske, Norveške, Njemačke i Austrije, ali i zemalja naše regije - najavio je Jerko Trogrlić, predsjednik Organizacijskog odbora KOMferencije.
Neki od brojnih međunarodno istaknutih stručnjaka koji će sudjelovati na KOMferenciji najavili su krovnu temu ovogodišnjeg, 22. izdanja KOMferencije - istinu u odnosima s javnošću i uloga odnosa s javnošću u društveno poželjnim promjenama.
- Uzbudljivo je vrijeme za rad komunikacijama i PR-u, ali i izazovno. Učinkovite komunikacijske timove više ne smatramo samo spasiocima reputacije koji se bave krizama i popravljaju medijske situacije, već sve više postaju graditelji ugleda i jedinstveno pozicionirani stručnjaci koji imaju moć utjecati na dionike, povećati angažman korisnika, graditi saveze i oblikovati brend poslodavca. Nova uloga donosi jasne prednosti, ali i značajne izazove, pa ne iznenađuje što neke organizacije nemaju efikasnu komunikaciju - istaknuo je Dr. Matt Carter, generalni direktor konzultantske tvrtke "Message House".
- Kao pojedinci i kao društvo konstituiramo se u komuniciranju, čineći komunikaciju možda i najfundamentalnijim društvenim sustavom. Od 29. studenog do 2. prosinca, Split će biti mjesto rasprave o promjenama komunikacije, porastu vrijednosti i novitetima koje donosi digitalna dopuna analognog svijeta - najavio je dr. Dejan Verčič, profesor na Sveučilištu u Ljubljani i partner u društvu "Herman & partneri".
Ovogodišnja KOMferencija poseban naglasak stavlja na mlade naraštaje budućih PR-ovaca te komunikacijskih i medijskih stručnjaka pa je dogovorena i suradnja s četiri sveučilišta iz regije, iz Zadra, Splita, Dubrovnika i Mostara, na temelju koje će studenti ostvariti posebne pogodnosti.
Program ovogodišnje HUOJ-eve KOMferencija možete pogledati ovdje.