StoryEditorOCM
Split‘KOMFERENCIJA‘

Split će idućih dana biti centar PR-a i komunikacija: ‘Imamo najuzbudljiviji program ikada, dolaze svjetski eksperti‘

Piše Split SD
29. studenog 2023. - 08:31

Središnje i najvažnije domaće događanje koje okuplja stručnjake iz odnosa s javnošću, korporativnih komunikacija, marketinga, novinarstva i srodnih znanosti ove godine stiže u Split, s najbogatijim programom do sada. KOMferencija će se održati do 30. studenog do 2. prosinca u Hotelu Ambasador i Hrvatskom domu. 

Ovogodišnja HUOJ-eva KOMferencija okupit će brojna istaknuta imena iz čak 13 zemalja, a po prvi puta će se uživo održati i dodjela međunarodnih nagrada "the!award" za najuspješnije komunikacijske projekte iz zemalja regije s ukupno 22 projekta iz Hrvatske, BiH, Srbije i Slovenije.

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), vodeća regionalna organizacija koja okuplja stručnjake iz područja komunikacija i medija, već punih 27 godina uspješno potiče razvoj struke putem razmjene znanja i iskustava između poslovne i akademske zajednice. Upravo KOMferencija ima ključnu ulogu, okupljajući preko 500 stručnjaka koji se svake godine dotiču aktualnih društvenih pitanja.

- Veliko nam je zadovoljstvo da se ovogodišnje izdanje KOMferencije vraća u Split nakon punih 20 godina, uz najuzbudljiviji program, većeg međunarodnog karaktera nego ikad prije. Ovo je izvrsna prilika prvenstveno za mlade, buduće komunikacijske stručnjake koji će se moći upoznati s vodećim međunarodnim ekspertima iz SAD-a, UK-a, Kanade, Švedske, Norveške, Njemačke i Austrije, ali i zemalja naše regije - najavio je Jerko Trogrlić, predsjednik Organizacijskog odbora KOMferencije.

image

Jerko Trogrlić

HUOJ

Neki od brojnih međunarodno istaknutih stručnjaka koji će sudjelovati na KOMferenciji najavili su krovnu temu ovogodišnjeg, 22. izdanja KOMferencije - istinu u odnosima s javnošću i uloga odnosa s javnošću u društveno poželjnim promjenama.

- Uzbudljivo je vrijeme za rad komunikacijama i PR-u, ali i izazovno. Učinkovite komunikacijske timove više ne smatramo samo spasiocima reputacije koji se bave krizama i popravljaju medijske situacije, već sve više postaju graditelji ugleda i jedinstveno pozicionirani stručnjaci koji imaju moć utjecati na dionike, povećati angažman korisnika, graditi saveze i oblikovati brend poslodavca. Nova uloga donosi jasne prednosti, ali i značajne izazove, pa ne iznenađuje što neke organizacije nemaju efikasnu komunikaciju - istaknuo je Dr. Matt Carter, generalni direktor konzultantske tvrtke "Message House".

image

dr. Matt Carter, generalni direktor konzultantske tvrtke "Message House"

HUOJ

- Kao pojedinci i kao društvo konstituiramo se u komuniciranju, čineći komunikaciju možda i najfundamentalnijim društvenim sustavom. Od 29. studenog do 2. prosinca, Split će biti mjesto rasprave o promjenama komunikacije, porastu vrijednosti i novitetima koje donosi digitalna dopuna analognog svijeta - najavio je dr. Dejan Verčič, profesor na Sveučilištu u Ljubljani i partner u društvu "Herman & partneri".

image

dr. Dejan Verčić, profesor na Sveučilištu u Ljubljani i partner u društvu "Herman & partneri"

HUOJ

Ovogodišnja KOMferencija poseban naglasak stavlja na mlade naraštaje budućih PR-ovaca te komunikacijskih i medijskih stručnjaka pa je dogovorena i suradnja s četiri sveučilišta iz regije, iz Zadra, Splita, Dubrovnika i Mostara, na temelju koje će studenti ostvariti posebne pogodnosti.

Program ovogodišnje HUOJ-eve KOMferencija možete pogledati ovdje

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. studeni 2024 01:01