Čitatelji nam se javljaju kako je opet došlo do "pada" aplikacije za mobilno bankarstvo OTP banke. Upite šalju i putem Facebook stranice banke s obzirom kako ni službena web stranica ne radi.
Već smo prošlog tjedna pisali o "bugu" u aplikaciji mobilnog bankarstva što je banka dočekala spremna s obzirom da su informirali svoje korisnike putem web-a, info telefona te su i nama u brzom roku odgovorili na medijski upit. Zato se mnogi korisnici pitaju hoće li im biti umanjena naknada za mobilno bankarstvo ili "oproštena" s obzirom na probleme koje su imali s korištenjem iste u travnju.
- Vidjeli smo informacije i pritužbe na društvenim mrežama. Sve je od korisnika do korisnika, može biti da aplikacija ili softver nije ažuriran, možemo i telefonski pomoći i prijaviti na daljnje riješavanje. S novom aplikacijom se javljaju problemi, ali on nije generalan već ovisi o klijentu - kazali su nam iz info centra te je uskoro nakon razgovora stranica proradila.
Iz banke odgovaraju kako je riječ o izoliranim slučajevima.
- S aspekta funkcioniranja naše aplikacije ne bilježimo nikakve sustavne poteškoće. Postoje detektirani izolirani slučajevi sporije prijave što nije uzrokovano neispravnim funkcioniranjem bančinog sustava - odgovorili su iz OTP-a.
Hoće li to utjecati na mjesečnu naknadu za korištenje aplikacije mobilnog bankarstva ostaje za vidjeti.