![<p>‘Dočekale su me dvije osobe obučene u crno i s fantomkama na glavi koje su iskočile iz grmlja, to je bilo u dvorištu moje kuće....?, priča nam Marko Jelić</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/07/01/o_27480291_1024.png)
Ove subote u prostorijama Gradskog kotara Lučac-Manuš, savjetnici Udruge "Splitski potrošač" održali su nekoliko predavanja.
Udruga najviše upita dobila putem e-maila, a i smanjen je broj upita jer su se potrošači očito bolje informirali u međuvremenu. Svakako, najproblematičnije je područje trgovine i telekomunikacija, kao i ovrhe.
- Reklamacije neispravnih proizvoda, čekanje na popravke, akcije, internet trgovina koja je u porastu...To su najčešći problemi potrošača. Savjet je paziti na opće uvjete poslovanja i s kakvim trgovcima ulazite u posao. Sve treba raditi pisanim putem zbog dokaza i jer tržišna inspekcija može postupiti tek tim tragom. Treba paziti na rok od 14 dana u kojem se potrošači mogu javiti, odnosno predomisliti. Treba paziti tko snosi troškove...