StoryEditorOCM
Splitinteres ne pada

Online kupovina aktualna je i nakon jenjavanja epidemije: ‘virtualni pazar’ i dalje živi na društvenim mrežama

31. svibnja 2020. - 13:12

Čini se da bi nam neke navike koje smo usvojili tijekom pandemije koronavirusa, mogle ostati dio svakodnevice i jednom kada cijela ova situacija bude iza nas. Jedna od njih je online kupovina, u ovom slučaju ona putem “virtualnih pazara” koji su već krajem ožujka, kada se situacija zahuktala, počeli nicati na Facebooku.

Sudeći prema našem, “Virtualnom pazaru Split”, čak mjesec i pol dana nakon što su “prave” tržnice ponovno krenule s radom, ne smanjuje se interes za ovakvim načinom nabavljanja povrća, voća, ribe, sadnica…

Nove zvijezde

Razmjena iskustava, preporuke za dobre OPG-ove i otkrivanje onih čiji proizvodi nisu onakvi kakvima ih predstavljaju, i dalje se odvija putem službene Facebook stranice koja sada broji i više od dvadeset tisuća članova. Neki...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. prosinac 2024 03:08