StoryEditorOCM
Otociveliko priznanje

Kampanja ‘Nešto zbilja važno‘ udruge Brački pupoljci osvojila Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću

Piše PSD.
7. svibnja 2020. - 10:19

Kampanja „Nešto zbilja važno“, koju je tijekom prošle godine predano provodila Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“ u suradnji s agencijom CTA komunikacije, osvojila je Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću u kategoriji odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama.

Nagrada je to kojom se više od jednog desetljeća nagrađuju najbolji komunikacijski projekti, a stručni žiri prepoznao je značaj, doseg i utjecaj ove hvalevrijedne kampanje kojom su Brački pupoljci izborili promjenu Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu te djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka u studenom 2019. konačno osigurali besplatan trajektni prijevoz na prijeko potrebne terapije na kopnu.

„I...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2024 23:58