![<p>Nova kamera koja će kontrolirati brzinu vožnje postavljena je na Šibenskom mostu</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/06/26/o_27440744_1024.jpg)
Šibenski most,komunikacija preko ušća Krke na Jadranskoj magistrali, dužine 350 metara i raspona luka od 290 metara, počeo se graditi početkom 1964. godine. Gradila ga je Mostogradnja, glavni inženjer bio je Zagrepčanin Stanko Šram. pušten je u promet u srpnju 1966.
Nakon dovršetka dionice Jadranske magistrale od Zadra i Biograda do Martinske nasuprot Šibeniku, njome se već odvijao vrlo gust promet, pa su trajekti vozili od zore do mraka. Stvarale su se duge kolone vozila, posebno turista u ljetnim mjesecima i s tisućama kupaća.
U tu svrhu dugo je u uporabi bila stara, drvena „Tratica“, koju su zvali pinica. Mogla je primiti desetak auta i dva- tri teža vozila. U nekim satima stvarale su se velike gužve mnoštva.pretežito mladih kupača što su navirali na trajekt....