StoryEditorOCM
SpektarNetom završeni ‘Strateški plan brendiranja Splitsko-dalmatinske županije 2009. – 2013.’ koji je izradila ugledna agencija ‘McCann Ericson’ razgolitio je mnoge stereotipe i predrasude o našoj regiji

Dalmatinci se diče Alkom i Gospom, uzdižu Meštrovića, Marulića i Smoju, a Hajduka ignoriraju

Piše PSD.
8. svibnja 2010. - 12:32

Može li se brendirati Dalmacija? Može, no prije bilo kakva pokušaja izvlačenja otrcanih fraza o “komparativnim prednostima” regije danas razdijeljene rovovima administrativnih granica postojećih županija, valjalo bi je najprije upoznati. Bez kampanilističkih strasti i robovanja stereotipima; hladno, racionalno i objektivno, ljušteći usput sve naslage starih predrasuda, ali i ovojnicu postojeće medijske slike o njoj.

Netom završen materijal “Strateški plan brendiranja Splitsko-dalmatinske županije 2009. – 2013.” koji je za Županiju izradila ugledna agencija “McCann Ericson”, mogao bi stoga biti dragocjeno polazište. Prava nulta točka s koje bi se doista moglo krenuti prema brendiranju ne samo županije, nego i cijele regije.

Brendiranje neke regije (location...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. lipanj 2024 08:45