GOSPODARSTVO

‘VIATOR‘: Pravi izbor kod najma ili kupnje rabljenog vozila

Piše Vlado Ozretić
Foto Sasa Buric/Cropix
20. prosinca 2021. - 15:00

Kada neka tvrtka koja se bavi najmom automobila u samo 15 godina dođe do impresivne količine od preko 2700 vozila u svojoj floti, onda je jasno da vozi - na pravom putu. "Viator" d.o.o. se tako prometnuo u jedno od vodećih imena na hrvatskom tržištu ne samo po pitanju najma vozila, nego i u prodaji kvalitetnih rabljenih automobila.

- Od osnutka tvrtke 2006. g., naš poslovni model i razvojni put temeljili su se na kvaliteti i sveobuhvatnosti usluge koju pružamo našim klijentima, domaćim i stranim, privatnim i poslovnim korisnicima. Tome u prilog govori i višestruko osvajanje nagrade za najbolju rent-a-car agenciju u svojoj kategoriji od strane jednog od najvećih svjetskog turoperatora, TUI-a. Tvrtka je i nositelj ISO certifikata kvalitete po normi ISO 9001:2015, kao jedna od prvih i rijetkih tvrtki u branši koja se ovime može pohvaliti - kazao je Damir Didić, voditelj nabave i kvalitete.

image
Voditelj nabave i kvalitete Damir Didic.
 
Sasa Buric/Cropix

U "Viatoru" su, osim kratkoročnog najma vozila, rent-a-car-a, koji je najaktivniji u ljetnim mjesecima za vrijeme turističke sezone i s kojim je započela poduzetnička priča, pod sada već dobro poznatim Last minute brendom, povećanjem flote i uvođenjem dodatnih usluga, prepoznali potrebu za proširenjem ponude i na usluge višemjesečnog najma vozila.

- Naša usluga višemjesečnog najma prilagođava se korisniku, rekli bismo da se kroji po korisnikovim potrebama i preferencijama. Od izbora modela iz jedne od najvećih flota na tržištu, samog trajanja najma, očekivane kilometraže, razine uključenih dodatnih usluga - svi su parametri podložni dogovoru. Postoji i mogućnost naknadne promjene vozila za drugu kategoriju ili model. SUV zimi, a cabrio ljeti? Čak i to može biti vaša kombinacija fleksibilnog višemjesečnog najma - kazala je Anita Harambašić Matas, voditeljica dugoročnog najma.

image
Voditeljica dugorocnog najma Anita Harambasic Matas.
 
Sasa Buric/Cropix

Usluge višemjesečnog najma vozila tvrtke "Viator" danas koriste neki od najvećih poslovnih subjekata na hrvatskom tržištu, kao i niz srednjih i malih tvrtki. Također, ovu su uslugu sve više prepoznali i privatni korisnici - fizičke osobe koje su prepoznale prednosti najma u odnosu na vlasništvo nad vozilom.

- Stoga smo ovaj segment odlučili dodatno unaprijediti novim povezanim uslugama i još većom posvećenosti korisniku višemjesečnog najma, kroz naš novi brend - Viator drive. Viator drive bit će uskoro premijerno predstavljen na hrvatskom tržištu kao jedinstveno rješenje za mobilnost s prilagođenim paketima usluge i dodatnim pogodnostima - kazala je Harambašić Matas.

Viator drive je proizvod koji korisnici trebaju tek iskusiti. No, ono po čemu je tvrtka "Viator" itekako dobro poznata jest njezin Last minute rent a car brend.

- Kroz Last minute brend od samih početaka bilježimo kontinuiran rast i razvoj i na njemu temeljimo svoje poslovanje. Kako je već spomenuto, a i općepoznato, kratkoročni rent-a-car u velikoj je mjeri vezan uz turističku sezonu. Stoga su i naše poslovnice prisutne u zračnim lukama i u većim gradovima, turističkim središtima: Split zračna luka te dvije gradske poslovnice, Zadar, Dubrovačka zračna luka i gradska poslovnica, prisutni smo u cijeloj Dalmaciji, kao i u Istri i na Kvarneru te na kontinentu. Za vrijeme sezone svuda je aktivno, ali rekli bismo da je Dalmacija centar svita.

- Pandemijska kriza u 2020. godini negativno je utjecala na cjelokupno gospodarstvo, značajno se odrazivši na našu industriju i poslovanje, a posebno u segmentu kratkoročnih najmova. Bez letova i dolazaka stranih gostiju nema ni značajnijeg sezonskog rent-a-cara. Ipak, prilagođavanjem novonastaloj situaciji kroz optimizaciju i racionalizaciju naših poslovnih procesa očuvali smo poslovanje održivim i u ovom segmentu. Pritom nam je bilo najvažnije zadržati naše djelatnike. I u tome smo uspjeli. Tekuća je sezona već pokazala potpunu opravdanost ovakvog pristupa te možemo reći da je oporavak u sezonskom rent-a-caru bio snažniji od očekivanja i postignuti su odlični rezultati - kazao je Igor Barbarić, voditelj rent-a-cara.

Pored najmova, "Viator" se ujedno bavi i prodajom kvalitetnih rabljenih vozila kroz "Viatorovu" autouslugu. Jedan su od najvećih trgovaca provjerenih vozila ne samo u Dalmaciji, već i u cijeloj Hrvatskoj. No, pandemija je i ovaj sektor usporila…

- Tekuća godina, iako posebno izazovna, ipak protječe u svjetlu uspješna poslovanja - kazao nam je Ante Grubišić, voditelj prodaje "Viatora" i voditelj "V.B. Auta". "V.B. Auto" je sestrinska tvrtka koja pruža usluge popravaka, a ujedno je i ovlašteni servis jedne od najznačajnijih marki na tržištu.

image
Voditelj prodaje vozila Ante Grubisic.
 
Sasa Buric/Cropix

Prodajna flota "Viatora" obuhvaća automobile svih kategorija te raznih marki i modela, od malih gradskih vozila, preko poslovnih limuzina, SUV-ova svih dimenzija, do putničkih kombi vozila i teretnih kategorija. Raspolažemo i jednom od najvećih flota u luksuznom segmentu, a u našoj su ponudi sve više zastupljeni električni i hibridni modeli. Uglavnom je riječ o novijim rabljenim vozilima, starosti dvije do tri godine, s relativno niskim kilometražama.

- Naša vozila nisu iz uvoza, nego dolaze direktno od zastupnika i distributera na hrvatskom tržištu te su u cijelosti provjerena poviješću urednog održavanja. Najzastupljenije marke uključuju premium vozila iz Mercedes-Benz i Audi game, zatim niz modela iz palete VW, Opel, Peugeot, Renault, Suzuki, Toyota, Kia te ostalih marki - kazao je Grubišić opisujući kako izgleda kupovina automobila.

- Kroz proces kupnje, od inicijalne pomoći pri odabiru, preko prezentacije željenog vozila (pružamo i mogućnost probne vožnje), do realizacije kupnje vodit će vas iskusni savjetnici, čiji je motiv pronaći idealno rješenje za vaše potrebe i preferencije. Vozilo se prije kupnje temeljito pregledava po svim točkama te se isporučuje uz do 24 mjeseca garancije. Tisuće klijenata, čije zadovoljstvo je prioritet, garancija su kvalitete i predanosti utkane u svaku interakciju i poslovni odnos s kupcima i partnerima. Osim kupnje vozila vlastitim novcem, naši se kupci često odlučuju na modele financiranja kroz leasing ili kreditni aranžman, pri čemu pružamo podršku temeljem naše široke suradnje i partnerstva s nizom financijskih kuća koje pružaju financiranja kupnje vozila. U ponudi je i mogućnost zamjene vašeg starog vozila za novije vozilo iz "Viatorove" ponude. Pri tome će "Viatorovi" stručnjaci osigurati brzu i konkurentnu procjenu te će vam asistirati oko papirologije vezane ne samo za vaše novo vozilo, nego i za vozilo koje je predmet zamjene - kazao je Grubišić.

Također je pojasnio i vezu "Viatora" i "Opela".

- Slijedom potražnje naših kupaca za "Opelovim" vozilima, posebno s obzirom na količine vozila koje prodajemo, logičan korak bio je otvaranje "Opelova" ovlaštenog servisa krajem 2018. godine, pod okriljem sestrinske tvrtke "V.B. Auto". Osim održavanja za potrebe "Viatorove" flote, "V.B. Auto" kontinuirano proširuje listu svojih kupaca i partnera, kao i svoju uslugu. Cilj je biti najveći ovlašteni "Opelov" servis u Splitsko- dalmatinskoj županiji. Od ostalih usluga pružamo usluge limarije i lakirnicu, koje zadovoljavaju sve trenutačno važeće standarde. Kroz naše su radionice prošle gotovo sve marke i kategorije vozila.

Vožnja "Viatora" ujedno je i humanitarna. Naime, u tvrtki se posebno ponose društveno odgovornim poslovanjem kojim se tvrtka vodi od samog osnutka kroz brojna sponzorstva i donacije te sudjelovanje u humanitarnim projektima.

- Time smo, nadamo se, barem malo pomogli potrebitima, kao i našim sportašima, te ostalim pojedincima, projektima i organizacijama.

- U posljednje vrijeme izdvojili bismo sponzorstvo svjetskoj judo prvakinji Barbari Matić te donacije najma vozila splitskom KBC-u za vrijeme aktualne COVID pandemije, kao i tijekom akcije pomoći potresom razorenom području Petrinje. Jedna od vodilja za nastavak uspješna poslovanja i u budućnosti je zadovoljstvo koje pruža prilika za pomoć i podršku drugima. A sve ovo ne bi bilo moguće bez naših zaposlenika koji su ključna okosnica našeg uspjeha - kazao je Didić.

- Tvrtku koja smo danas stvorili su i čine je naši zaposlenici. Više od 75 stalno zaposlenih te značajniji broj sezonskih djelatnika, dijelom studenata, temelj su našeg poslovanja. Sve je više zaposlenih koji su s nama proslavili više od 10 godina svog rada, a isto tako kontinuirano zapošljavamo i nove kolege, sukladno rastu i razvoju poslovanja. Sinergija iskustva dugogodišnjeg kadra te novih ideja, inovacija i energije kombinacija su kojom težimo ostvariti daljnji rast i razvoj tvrtke, uz održavanje i kontinuirano unapređenje standarda usluge i kvalitete proizvoda.

16. studeni 2024 17:03