stdClass Object ( [id] => 539530 [title] => Voziti sportsku ikonu koja traje već pet desetljeća pravo je zadovoljstvo i sjajan doživljaj koji se ne zaboravlja lako [alias] => voziti-sportsku-ikonu-koja-traje-vec-pet-desetljeca-pravo-je-zadovoljstvo-i-sjajan-dozivljaj-koji-se-ne-zaboravlja-lako [catid] => 264 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

Naravno, riječ je o Ford Mustangu koji je namijenjen europskom tržištu, ali u obnovljenom izdanju. Redizajnirana sportska ikona mišićave muskulature više od pola stoljeća plijeni pažnju obožavatelja, kao i kupaca.

U 2017. godini bio je najprodavaniji sportski automobil, a sada je uslijedio redizajn, pri čemu je “Mister muscle” dobio veliki broj sigurnosnih sustava, s obzirom da je model iz 2015. na EuroNCAP testiranju dobio samo dvije zvjezdice za sigurnost, a poslije mu je dodana još jedna.

Istodobno, motori ovoga legendarnog sportaša su sofisticirani, tako da je snaga 2.3-litrenog turbobenzinskog Ecooboost motora zatomljena sa 317 na 290 KS kako bi se zadovoljile norme po pitanju emisije CO2.

Za razliku od spomenutog agregata, snažniji, 5.0-litreni V8 atmosferski benzinac dobio je dodatnih 40 “konja”, čime je snaga GT modela zaokružena na 450 KS.

Novost je i 10-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom koji dolazi u kombinaciji sa slabijim turbobenzincem, ali i snažnijim atmosfercem. Osim toga, poboljšan je i ručni 6-stupanjski mjenjač.

Mustang, kao i prije tri godine, dolazi u fastback i cabriolet verziji s mekim krovom. Fordovi stručnjaci su poradili i na ovjesu koji je dobio MagneRide sustav, tako da je sportska ikona puno sigurnija, prilagodljivija i udobnija za sve tipove vožnje.

Isto tako Mustang je dobio mogućnost odabira pogonskih modova (Normal, Snow/Wet, Sport i Track), ali i novu prilagodljivu MyMod opciju. Uz pomoć prilagodljivog ispušnog ventila može se prigušiti karakterističan reski i gromoglasan zvuk motora zbog dobrosusjedskih odnosa u rano jutro ili kasno noću.

Nova unutrašnjost divljeg konja pruža više vrhunskog ugođaja. Materijali za oblogu vrata sada su mekani na dodir, dok su ručice vrata izrađene od aluminija. U kabini dominira novi 12-inčni zaslon osjetljiv na dodir, na kojem se prikazuju sve važnije informacije vezane uz vožnju, navigaciju, način vožnje i slično.

Novi Mustang ima i Fordov SYNC3 komunikacijski i zabavni sustav koji omogućava vozaču kontrolu povezanih pametnih telefona, audiozapisa, navigacije i klima-uređaja uz pomoć glasovnih naredbi, a sve to na 8-inčnom dodirnom zaslonu.

Novi Ford Mustang nudit će se kupcima u Europi sa sveobuhvatnim asortimanom tehnologija za pomoć vozaču, uključujući i pomoć prije sudara s detekcijom pješaka. Među ostalim, namijenjen je u nekim slučajevima ublažavanju frontalnih sudara koji uključuju vozila i pješake.

Mustang će prvi put biti ponuđen i s tehnologijama Adaptive Cruise Control i Distance Alert, koje pomažu vozačima da zadrže odgovarajuću udaljenost do vozila ispred, kao i Lane Departure Warning, koji upozoravaju vozača na nenamjerno napuštanje traka, i Lane Keeping Aid, koji prilagođava upravljač kako bi se vozilo vratilo natrag u trak. Sofisticirane tehnologije sigurno će pridonijeti poboljšanoj sigurnosnoj, a tako i boljoj ocjeni EuroNCAP testu.

Novi opcijski MagneRide sustav prigušivanja pruža bržu reakciju na promjenu uvjeta na cesti. Jedinstvena tekućina unutar prigušivača može se elektronički stimulirati da pruži veći ili manji otpor prigušenja, ovisno o vožnji. Senzori prate uvjete tisuću puta u sekundi, a sve kako bi se osigurala optimalna sigurnost u vožnji.

Kada su u pitanju pogonski agregati, obnovljeni Mustang se i dalje nudi sa dva benzinska motora. Slabiji, ali ništa manje potentniji je 2.3-litreni Ecoboost benzinac s turbopunjačem koji raspolaže s 290 “konja” i okretnim momentom od 440 Nm.

Dolazi u kombinaciji s ručnim 6-stupanjskim ili novim 10-stupanjskim automatskim mjenjačem, uz napomenu kako mu je prosječna potrošnja, prema tvorničkim podacima, 9,0 l/100 km, što je ekvivalent emisiji CO2 od 199 g/km. Za sprint do “stotke” s automatskim mjenjačem treba mu 5,5 sekundi.

Snažniji atmosferski benzinac prava je zvijer u odnosu na profinjenijeg turbobenzinca, a riječ je o 5.0-litrenom V8 agregatu čija snaga je 450 KS, što znači da je pojačana u odnosu na model iz 2015. godine za čitavih 40 “konja”.

Raspolaže s okretnim momentom od 529 Nm, a u kombinaciji s 10-stupanjskim automatskim mjenjačem ima prosječnu potrošnju od 12,1 l/100 km (tvornički podatak), što je ekvivalent emisiji CO2 od 270 g/km. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebne su mu tek 4,3 sekunde, tako da je novi Mustang prava zvijer u atletskom, mišićavom tijelu.

Zahvaljujući svim mogućim sigurnosnim sustavima, divlji konj se doima poput ukroćenog mustanga, tako da je vožnja, bilo u fastback ili cabrio izvedbi, pravo sportsko uživanje. Kod cabrio verzije krov je mekan, napravljen od čvrstog platna. Za njegovo otvaranje dovoljno je zakrenuti ručicu u stropu krova i pritisnuti gumb za otvaranje.

Taj proces traje tek 12 sekundi, a na isti način se krov i zatvara. Dakle, pritiskom na gumb platneni krov pokriva kabinu, te se zakretanjem ručice u suprotnom smjeru nego kod otvaranja u potpunosti zatvara.

Napredni novi 10-stupanjski automatski mjenjač nudi veću učinkovitost po pitanju potrošnje goriva, ali i ubrzanja. Elektronički upravljački sustav mjenjača omogućava podešavanja koja optimiziraju performanse pogonskih modova.

Prilagodljivo pomicanje u stvarnom vremenu omogućava prijenosu stupnjeva da se prilagodi promjenjivim uvjetima i odabere pravu brzinu u svim uvjetima, bilo da se vozi otvorenom cestom ili da se krstari autocestom. Polugice ispod kola upravljača omogućavaju ručnu izmjenu stupnjeva prijenosa, premda je malo nezgodno u zavoju, kada se volan okrene, tražiti polugicu za šaltanje niže ili više brzine.

Cijene obnovljenog Mustanga još nisu poznate, ali je sigurno da će biti nešto skuplji nego do sada s obzirom na sve nove tehnologije i sigurnosne sustave. Prodaja sportske ikone počinje tijekom svibnja u Europi.

Testne vožnje u zaleđu Azurne obale

Na vožnjama po Azurnoj obali, između Nice i Cannesa, pa dalje po brdskim cestama, obnovljeni Mustanag nas je oduševio, bilo da smo vozili inačicu s 2,3-litrenim Ecoboost motorom od 290 KS ili snažniju 5,0-litrenu s V8 motorom od 450 “konja”.

Prvog dana smo isprobali slabiju varijantu Mustanga u cabrio verziji. Automobil ima dovoljno snage i “konja” za sportsku vožnju, a zavoje smo prolazili kao na tračnicama. Uz to pratila nas je grmljavina iz ispušnih cijevi, tako da su se u naseljenim mjestima okretali za nama.

Prosječna potrošnja bila nam je 12,3 l/100 km, što je malo više od tri litre od tvorničkih podataka, ali mjesta prigovoru nema jer je Mustang pravi muški automobil. Drugog dana vozili smo GT inačicu s 450 konjskih snaga i tu smo se mogli uvjeriti u snagu, moć i sigurnost u jurnjavi kroz zavoje.

Vozili smo uglavnom u sportskom modu, tako da je iz aspuha doslovno izlazila rika atmosferskog benzinca s osam cilindara. Na kraju vožnje potrošnja nam je bila 15,9 l/100 km. Čak nije ni puno za takvog sportaša.

Osvježen vanjski dizajn

Prednji dio novog Mustanga donosi elegantniji i atletski izgled zadržavajući prepoznatljivu figuru koja se razvijala u proteklih pola stoljeća. Profil pokrova motora sada je niži s integriranim otvorima za zrak u GT verziji, a u kombinaciji s redizajniranom donjom rešetkom divlji konj ima agresivnije i oštrije lice uz poboljšanu aerodinamiku.

Tu su sada i neizostavna dnevna svjetla u LED tehnologiji, kao i stražnja. Dizajn stražnjeg kraja obnovljenog Mustanga dodatno je unaprijeđen osvježenim odbojnikom i difuzorom. Dva para četverokutnih ispušnih topova idu u prilog tvrdnji o Mustangovoj snazi i sjajnim performansama.

Dostupne su i tri nove metalik boje: kona blue, orange fury i royal crimson.

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => FORD MUSTANG [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [extra_fields_search] => * [created] => 2018-04-04 11:12:47 [created_by] => 3231 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2018-04-05 11:48:27 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2018-04-05 11:47:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 3473 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 264 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovija događanja i savjeti za kvalitetan život [menu-meta_keywords] => vijesti, zanimljivosti, savjeti, showbiz, trend, društvena mreža, život, zdravlje, moda, ljepota, putovanja, tehnologija, gastro, dom, obitelj, karijera, viral [secure] => 0 [page_title] => Život [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Medium [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => {"is_import_from_dnn":true,"incptvocmimagegalleryIGParameters":"default","incptvocmimagegalleryocmIGposition":"OcmAfterDisplayContent","incptvocmimagegalleryocmIGtheme":"CameraSlideshow","incptvocmimagegalleryImages":["\/Archive\/Images\/2018\/04\/05\/SD Portal\/9718705.jpg","\/Archive\/Images\/2018\/04\/05\/SD Portal\/9718629.jpg","\/Archive\/Images\/2018\/04\/05\/SD Portal\/9718636.jpg","\/Archive\/Images\/2018\/04\/05\/SD Portal\/9718628.jpg"],"incptvocmimagegalleryImageTitles":["","","",""],"incptvocmimagegalleryImageDescriptions":["","","",""],"incptvocmimagegalleryImageFocus":["50:50","50:50","50:50","50:50"],"incptvocmimagegalleryImageDimensions":[{"size0":"1920x1280"},{"size0":"1920x1280"},{"size0":"1920x1280"},{"size0":"1920x1280"}]} [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 264 [name] => Život [alias] => zivot [description] => [parent] => 254 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 3 [params] => {"inheritFrom":"254","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 4733534 Threads: 2 Questions: 161812167 Slow queries: 70342 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 4775652 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 53 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front04 [password] => b3hX5DrKwjx6 [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /mozaik/zivot ) [additional_categories] => Array ( ) [link] => /mozaik/zivot/voziti-sportsku-ikonu-koja-traje-vec-pet-desetljeca-pravo-je-zadovoljstvo-i-sjajan-dozivljaj-koji-se-ne-zaboravlja-lako-539530 [printLink] => /mozaik/zivot/voziti-sportsku-ikonu-koja-traje-vec-pet-desetljeca-pravo-je-zadovoljstvo-i-sjajan-dozivljaj-koji-se-ne-zaboravlja-lako-539530?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 419885 [name] => auto-moto [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => auto-moto [link] => /tag/auto-moto ) [1] => stdClass Object ( [id] => 380370 [name] => Ford Mustang [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => ford-mustang [link] => /tag/ford-mustang ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => FORD MUSTANG [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Voziti sportsku ikonu koja traje već pet desetljeća pravo je zadovoljstvo i sjajan doživljaj koji se ne zaboravlja lako [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => 3231 [name] => Zdravko Juričko [username] => zdravko-juri-ko [email] => zdravko-juri-ko@sd.hr [password] => $2y$10$3MSPsNGO8ltots48kqbe2.FwzW7b1js7M1r/8s.nUTTSs2kSnHPxu [password_clear] => [block] => 0 [sendEmail] => 0 [registerDate] => 0000-00-00 00:00:00 [lastvisitDate] => 0000-00-00 00:00:00 [activation] => [params] => [groups] => Array ( [2] => 2 ) [guest] => 0 [lastResetTime] => 0000-00-00 00:00:00 [resetCount] => 0 [requireReset] => 0 [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [otpKey] => [otep] => [link] => /autor/zdravko-juricko-3231 [profile] => stdClass Object ( [id] => 1749 [gender] => m [description] => [image] => [url] => [group] => 1 [plugins] => ) [avatar] => https://secure.gravatar.com/avatar/33a10ba883a053e58de979010155c54c?s=100&default=https%3A%2F%2Ff04.slobodnadalmacija.hr%2Fcomponents%2Fcom_ocm%2Fimages%2Fplaceholder%2Fuser.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2018/04/05/SD Portal/9718705.jpg [galleryCount] => 4 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2018/04/05/SD Portal/9718705.jpg [title] => ) [1] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2018/04/05/SD Portal/9718629.jpg [title] => ) [2] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2018/04/05/SD Portal/9718636.jpg [title] => ) [3] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2018/04/05/SD Portal/9718628.jpg [title] => ) ) [bgPosition] => [videoType] => allvideos [text] => {OCMSplitter}

Naravno, riječ je o Ford Mustangu koji je namijenjen europskom tržištu, ali u obnovljenom izdanju. Redizajnirana sportska ikona mišićave muskulature više od pola stoljeća plijeni pažnju obožavatelja, kao i kupaca.

U 2017. godini bio je najprodavaniji sportski automobil, a sada je uslijedio redizajn, pri čemu je “Mister muscle” dobio veliki broj sigurnosnih sustava, s obzirom da je model iz 2015. na EuroNCAP testiranju dobio samo dvije zvjezdice za sigurnost, a poslije mu je dodana još jedna.

Istodobno, motori ovoga legendarnog sportaša su sofisticirani, tako da je snaga 2.3-litrenog turbobenzinskog Ecooboost motora zatomljena sa 317 na 290 KS kako bi se zadovoljile norme po pitanju emisije CO2.

Za razliku od spomenutog agregata, snažniji, 5.0-litreni V8 atmosferski benzinac dobio je dodatnih 40 “konja”, čime je snaga GT modela zaokružena na 450 KS.

Novost je i 10-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom koji dolazi u kombinaciji sa slabijim turbobenzincem, ali i snažnijim atmosfercem. Osim toga, poboljšan je i ručni 6-stupanjski mjenjač.

Mustang, kao i prije tri godine, dolazi u fastback i cabriolet verziji s mekim krovom. Fordovi stručnjaci su poradili i na ovjesu koji je dobio MagneRide sustav, tako da je sportska ikona puno sigurnija, prilagodljivija i udobnija za sve tipove vožnje.

Isto tako Mustang je dobio mogućnost odabira pogonskih modova (Normal, Snow/Wet, Sport i Track), ali i novu prilagodljivu MyMod opciju. Uz pomoć prilagodljivog ispušnog ventila može se prigušiti karakterističan reski i gromoglasan zvuk motora zbog dobrosusjedskih odnosa u rano jutro ili kasno noću.

Nova unutrašnjost divljeg konja pruža više vrhunskog ugođaja. Materijali za oblogu vrata sada su mekani na dodir, dok su ručice vrata izrađene od aluminija. U kabini dominira novi 12-inčni zaslon osjetljiv na dodir, na kojem se prikazuju sve važnije informacije vezane uz vožnju, navigaciju, način vožnje i slično.

Novi Mustang ima i Fordov SYNC3 komunikacijski i zabavni sustav koji omogućava vozaču kontrolu povezanih pametnih telefona, audiozapisa, navigacije i klima-uređaja uz pomoć glasovnih naredbi, a sve to na 8-inčnom dodirnom zaslonu.

Novi Ford Mustang nudit će se kupcima u Europi sa sveobuhvatnim asortimanom tehnologija za pomoć vozaču, uključujući i pomoć prije sudara s detekcijom pješaka. Među ostalim, namijenjen je u nekim slučajevima ublažavanju frontalnih sudara koji uključuju vozila i pješake.

Mustang će prvi put biti ponuđen i s tehnologijama Adaptive Cruise Control i Distance Alert, koje pomažu vozačima da zadrže odgovarajuću udaljenost do vozila ispred, kao i Lane Departure Warning, koji upozoravaju vozača na nenamjerno napuštanje traka, i Lane Keeping Aid, koji prilagođava upravljač kako bi se vozilo vratilo natrag u trak. Sofisticirane tehnologije sigurno će pridonijeti poboljšanoj sigurnosnoj, a tako i boljoj ocjeni EuroNCAP testu.

Novi opcijski MagneRide sustav prigušivanja pruža bržu reakciju na promjenu uvjeta na cesti. Jedinstvena tekućina unutar prigušivača može se elektronički stimulirati da pruži veći ili manji otpor prigušenja, ovisno o vožnji. Senzori prate uvjete tisuću puta u sekundi, a sve kako bi se osigurala optimalna sigurnost u vožnji.

Kada su u pitanju pogonski agregati, obnovljeni Mustang se i dalje nudi sa dva benzinska motora. Slabiji, ali ništa manje potentniji je 2.3-litreni Ecoboost benzinac s turbopunjačem koji raspolaže s 290 “konja” i okretnim momentom od 440 Nm.

Dolazi u kombinaciji s ručnim 6-stupanjskim ili novim 10-stupanjskim automatskim mjenjačem, uz napomenu kako mu je prosječna potrošnja, prema tvorničkim podacima, 9,0 l/100 km, što je ekvivalent emisiji CO2 od 199 g/km. Za sprint do “stotke” s automatskim mjenjačem treba mu 5,5 sekundi.

Snažniji atmosferski benzinac prava je zvijer u odnosu na profinjenijeg turbobenzinca, a riječ je o 5.0-litrenom V8 agregatu čija snaga je 450 KS, što znači da je pojačana u odnosu na model iz 2015. godine za čitavih 40 “konja”.

Raspolaže s okretnim momentom od 529 Nm, a u kombinaciji s 10-stupanjskim automatskim mjenjačem ima prosječnu potrošnju od 12,1 l/100 km (tvornički podatak), što je ekvivalent emisiji CO2 od 270 g/km. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebne su mu tek 4,3 sekunde, tako da je novi Mustang prava zvijer u atletskom, mišićavom tijelu.

Zahvaljujući svim mogućim sigurnosnim sustavima, divlji konj se doima poput ukroćenog mustanga, tako da je vožnja, bilo u fastback ili cabrio izvedbi, pravo sportsko uživanje. Kod cabrio verzije krov je mekan, napravljen od čvrstog platna. Za njegovo otvaranje dovoljno je zakrenuti ručicu u stropu krova i pritisnuti gumb za otvaranje.

Taj proces traje tek 12 sekundi, a na isti način se krov i zatvara. Dakle, pritiskom na gumb platneni krov pokriva kabinu, te se zakretanjem ručice u suprotnom smjeru nego kod otvaranja u potpunosti zatvara.

Napredni novi 10-stupanjski automatski mjenjač nudi veću učinkovitost po pitanju potrošnje goriva, ali i ubrzanja. Elektronički upravljački sustav mjenjača omogućava podešavanja koja optimiziraju performanse pogonskih modova.

Prilagodljivo pomicanje u stvarnom vremenu omogućava prijenosu stupnjeva da se prilagodi promjenjivim uvjetima i odabere pravu brzinu u svim uvjetima, bilo da se vozi otvorenom cestom ili da se krstari autocestom. Polugice ispod kola upravljača omogućavaju ručnu izmjenu stupnjeva prijenosa, premda je malo nezgodno u zavoju, kada se volan okrene, tražiti polugicu za šaltanje niže ili više brzine.

Cijene obnovljenog Mustanga još nisu poznate, ali je sigurno da će biti nešto skuplji nego do sada s obzirom na sve nove tehnologije i sigurnosne sustave. Prodaja sportske ikone počinje tijekom svibnja u Europi.

Testne vožnje u zaleđu Azurne obale

Na vožnjama po Azurnoj obali, između Nice i Cannesa, pa dalje po brdskim cestama, obnovljeni Mustanag nas je oduševio, bilo da smo vozili inačicu s 2,3-litrenim Ecoboost motorom od 290 KS ili snažniju 5,0-litrenu s V8 motorom od 450 “konja”.

Prvog dana smo isprobali slabiju varijantu Mustanga u cabrio verziji. Automobil ima dovoljno snage i “konja” za sportsku vožnju, a zavoje smo prolazili kao na tračnicama. Uz to pratila nas je grmljavina iz ispušnih cijevi, tako da su se u naseljenim mjestima okretali za nama.

Prosječna potrošnja bila nam je 12,3 l/100 km, što je malo više od tri litre od tvorničkih podataka, ali mjesta prigovoru nema jer je Mustang pravi muški automobil. Drugog dana vozili smo GT inačicu s 450 konjskih snaga i tu smo se mogli uvjeriti u snagu, moć i sigurnost u jurnjavi kroz zavoje.

Vozili smo uglavnom u sportskom modu, tako da je iz aspuha doslovno izlazila rika atmosferskog benzinca s osam cilindara. Na kraju vožnje potrošnja nam je bila 15,9 l/100 km. Čak nije ni puno za takvog sportaša.

Osvježen vanjski dizajn

Prednji dio novog Mustanga donosi elegantniji i atletski izgled zadržavajući prepoznatljivu figuru koja se razvijala u proteklih pola stoljeća. Profil pokrova motora sada je niži s integriranim otvorima za zrak u GT verziji, a u kombinaciji s redizajniranom donjom rešetkom divlji konj ima agresivnije i oštrije lice uz poboljšanu aerodinamiku.

Tu su sada i neizostavna dnevna svjetla u LED tehnologiji, kao i stražnja. Dizajn stražnjeg kraja obnovljenog Mustanga dodatno je unaprijeđen osvježenim odbojnikom i difuzorom. Dva para četverokutnih ispušnih topova idu u prilog tvrdnji o Mustangovoj snazi i sjajnim performansama.

Dostupne su i tri nove metalik boje: kona blue, orange fury i royal crimson.

[jcfields] => Array ( ) [event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>




[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/mozaik/zivot/voziti-sportsku-ikonu-koja-traje-vec-pet-desetljeca-pravo-je-zadovoljstvo-i-sjajan-dozivljaj-koji-se-ne-zaboravlja-lako-539530 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=f65b7fa505390ba479346fb882894d513495b2da [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Voziti+sportsku+ikonu+koja+traje+ve%C4%87+pet+desetlje%C4%87a+pravo+je+zadovoljstvo+i+sjajan+do%C5%BEivljaj+koji+se+ne+zaboravlja+lako&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fzivot%2Fvoziti-sportsku-ikonu-koja-traje-vec-pet-desetljeca-pravo-je-zadovoljstvo-i-sjajan-dozivljaj-koji-se-ne-zaboravlja-lako-539530 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fzivot%2Fvoziti-sportsku-ikonu-koja-traje-vec-pet-desetljeca-pravo-je-zadovoljstvo-i-sjajan-dozivljaj-koji-se-ne-zaboravlja-lako-539530 )
Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => FORD MUSTANG [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) )
StoryEditorOCM
ŽivotFORD MUSTANG

Voziti sportsku ikonu koja traje već pet desetljeća pravo je zadovoljstvo i sjajan doživljaj koji se ne zaboravlja lako

5. travnja 2018. - 13:47

Naravno, riječ je o Ford Mustangu koji je namijenjen europskom tržištu, ali u obnovljenom izdanju. Redizajnirana sportska ikona mišićave muskulature više od pola stoljeća plijeni pažnju obožavatelja, kao i kupaca.

U 2017. godini bio je najprodavaniji sportski automobil, a sada je uslijedio redizajn, pri čemu je “Mister muscle” dobio veliki broj sigurnosnih sustava, s obzirom da je model iz 2015. na EuroNCAP testiranju dobio samo dvije zvjezdice za sigurnost, a poslije mu je dodana još jedna.

Istodobno, motori ovoga legendarnog sportaša su sofisticirani, tako da je snaga 2.3-litrenog turbobenzinskog Ecooboost motora zatomljena sa 317 na 290 KS kako bi se zadovoljile norme po pitanju emisije CO2.

Za razliku od spomenutog agregata, snažniji, 5.0-litreni V8 atmosferski benzinac...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. svibanj 2024 23:20