Cijela Njemačka poznaje diskont lanac Aldi – bilo na sjeveru ili jugu i Aldi grupacija je četvrti najveći trgovac s hranom u Njemačkoj.
U TV-programu ZDF-a "Bessesser" voditeljica Aldi poslovnica je, između ostalog, odgovorila na pitanje što se krije iza promišljene strukture Aldi poslovnica zbog kojih su tako popularni, piše magazin fenix.
-Ljudi imaju tendenciju okretanja desne strane i poriv da uzimaju proizvode udesno i hodaju udesno.
Interno, ulaz se često naziva “trkalištem” jer kupci dolaze posebno brzo i žele brzo obaviti kupovinu. Zato tamo odmah pronađete kavu, musli i proizvode za doručak, objašnjava voditeljica poslovnice.
-To su stvari koje su svima potrebne..dodala je.
U novim poslovnicama, pak, vino i žestoka pića stoje na dnu diskonta, u kutu kako bi kupci...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....