Trgovački lanac Aldi planira ukinuti besplatne brošure koje šalje stanovnicima Njemačke u njihove poštanske sandučiće. Sukladno tome, od 19. kolovoza brošure više neće stizati u poštanske sandučiće u nekim regijama Njemačke.
Grad Butzbach u Hessenu jedan je od prvih u kojem će Aldi primjenjivati svoju novu mjeru kao test fazu. Testom će biti obuhvaćeno ukupno 90 podružnica. Koliko će eksperiment trajati nije poznato, piše fenix-magazin.de.
Tiskovni ured Aldija potvrdio je kako bi se test faza trebala provesti i na području Stuttgarta. U isto vrijeme, Aldi Nord bi također trebao isprobati u manjim regijama test fazu bez besplatnih brošura.
Pogođeni kupci mogu se i dalje informirati o ponudama trgovačkog lanca, ali samo online putem, ili primjerice putem WhatsApp messenger usluge. Tamo ponuda već radi vrlo uspješno. Kao i Lidl, Aldi se oslanja na digitalni oglasni prostor u novim poslovnicama.
Letak je oduvijek bio vrlo važan alat za oglašavanje za Aldi, ali ova se promjena uklapa strategiju održivosti tvrtke.
Tiskane brošure ukinuo je i trgovački lanac Rewe, a naveli su kako su time uštedjeli više od 73.000 tona papira, 70.000 tona CO2, 1,1 milijun tona vode i nekoliko stotina milijuna kilovatsati energije svake godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....