Meghan Markle, supruga princa Harryja, otkrila je prvi proizvod iz svog novog lifestyle brenda American Riviera Orchard, a radi se o - džemu od jagoda!
Pedeset teglica džema Meghan je poslala na adrese svojih prijatelja i influencera, među njima su i modna kreatorica Tracy Robbins i Delfina Balquier, supruga Harryjevog prijatelja i polo partnera Nacha Figuerasa.
Tracy je supruga šefa Paramounta Briana Robbinsa, njih dvoje su nedavno pozvali Harryja i Meghan na premijeru filma o Bobu Marleyju na Jamajku, dok su se proteklog vikenda družili s Nachom i Delfinom na Floridi, gdje je Harry snimao serijal o polu za Netflix.
I Tracy i Delfina su na svojim Instagram profilima objavile fotografije i pohvale Meghaninom džemu od jagoda, koji je nastavak trenda među slavnim osobama koje nude kulinarske proizvode.
Primjerice, Julianne Moore, Will Ferrell i LeBron James prodaju med iz svojih vrtova preko brenda Flamingo Estate, za kojeg mnogi tvrde da ga Meghan zapravo kopira svojim "voćnjakom američke rivijere".
Koliko će koštati?
Teglica njihovog meda dostiže cijenu od čak 250 dolara, a nije poznato koliko će koštati proizvodi koje Meghan bude nudila u okviru svoga brenda, ali vjerojatno ni oni neće biti jeftini. Njezini obožavatelji jedva čekaju mogućnost da kupe neki od njezinih proizvoda, ali još nema informacija kada će točno prodaja započeti.
No, čini se da većina Amerikanaca ne dijeli oduševljenje Meghaninih fanova, u anketi koju su proveči Daily Mail i TIPP, a sudjelovalo je nešto više od 1400 odraslih osoba, njih čak 68 posto reklo je kako nisu zainteresirani za ponudu American Riviera Orcharda.
Manje od petine anketiranih kaže da je zainteresirano, dok njih 14 posto nije sigurno. Najviše zainteresiranih je u dobnoj skupini od 25 do 44 godine, ali i tu broj nezainteresiranih prevladava, dok uvjerljivo najmanje zanimanje za Meghanine proizvode pokazuje dobna skupina starijih od 65 godina.
Kulinarstvo, vrtlarenje, kozmetika
Meghan je svoj novi lifestyle brenda najavila sredinom ožujka objavivši na Instagramu video snimljen u njezinoj i Harryjevoj 14,6 milijuna dolara vrijednoj kući u Montecitu u Kaliforniji. Prema registraciji njezinog brenda, namjerava prodavati golemu listu proizvoda za domaćinstvo, kulinarstvo, vrtlarenje, prehrambene proizvode, začine, kozmetičke proizvode kao i niz proizvoda za kućne ljubimce.
Mnogi njezin brend uspoređuju s poslovnim carstvima Marthe Stewart i Gwyneth Paltrow, a koliko će Meghan biti uspješna vidjet će se nakon što se proizvodi American Riviera Orcharda konačno pojave na tržištu, pretpostavlja se da će to biti za nekoliko tjedana.
Meghan ovih dana započinje snimati i novu seriju za Netflix, koja će se, kao i njezin brend, baviti stilom života, kulinarstvom, vrtlarenjem, zabavama i prijateljstvom, ali neće se snimati u njezinom domu, nego na jednom drugom imanju u njihovom susjedstvu u Montecitu u Kaliforniji, kojeg je Netflix iznajmio za potrebe snimanja.