
Zara je jedna od najpoznatijih marki odjeće na svijetu - osim što "skidaju" trendove s modnih pista bolje i brže nego ijedan maloprodajni lanac, imaju i osebujan stil, a jedna od stvari koje su kupci uvažavali svakako je bio i prepoznatljivi logo.
Ne kaže se bez veze da ljudi plaćaju marku. No logo su odlučili promijeniti, a kupci nikako nisu zadovoljni.
Can someone explain the thinking behind the new logo? I feel the first one communicated the sophistication and designer-like image the brand tries to portray. #ZARA pic.twitter.com/q9PM49fYWp
— DAK (@DakTurner) January 29, 2019
"Zanima me tko je odgovoran za ovo? Trebali bismo porazgovarati...", piše jedan korisnik, ljutito pretpostavljamo.
Jer logo koji je zamijenio onaj prepoznatljivi, kojim se Zara od početka ponosi, nikako nije estetski ugodan poput prvoga. Zbijenija slova sugeriraju da nije previše vremena utrošeno na promjenu.
Tvrtka koja stoji iza svega, Baron & Baron, nije se oglasila, ali zato su se oglasili brojni komentatori na Twitteru. Čini se kao da se cijeli svijet ruga ovoj promjeni galicijskog modnog diva, a jedna je korisnica najbolje opisala trenutno stanje...
"Novi logo izgleda poput mene kada se pokušavam ugurati u njihovu odjeću!", napisala je.
The new Zara logo is actually me trying to squeeze into their clothes…😰 pic.twitter.com/KNBR5BHg4F
— P.U. 〽️🖌 (@captl_P) January 29, 2019
Zara CEO and a design intern pic.twitter.com/ekih640n9F
— Impact. (@mindofimpact) January 28, 2019
Zara have updated their logo. pic.twitter.com/GhhQziNV1D
— Fabio ✌︎⁂ (@fffabs) January 26, 2019
Seriously #ZARA, what the hell??
— Silvia Sguotti (@SilviaSguotti) January 30, 2019
You forgot the spaces! #zaralogo #WhatHappened #failrebrand pic.twitter.com/cljuTrp8bS