![<p>Utrka u japankama: drugoplasirani Teo Bajić Vrsaljko, pobjednik Antonio Siciliani i trećeplasirani Sinisa Vela</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/06/10/o_27308470_1024.jpg)
Iako relativno mladi brend, Ipanema je napravila pravu revoluciju u domeni ljetne obuće na tržištu. Inspirirana je životom brazilskih ulica i plaža, a pokreću je jedinstveni i jednostavni detalji svakodnevnice.
U koraku s najnovijim modnim trendovima, kompanija Grendene svake godine lansira više od 100 različitih modela. Svi modeli simboliziraju ljepotu, jedinstvenost i različitost brazilskih žena.
![](https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images//2015/07/21/ipanema2.jpg)
Kako njen slogan glasi 'uvijek nova, uvijek Ipanema', Ipanema svake godine ima proizvode i linije koji su potpuno drugačiji. Linija Ipanema Unique posebno je omiljena među tinejdžerima i kolekcionarima ovog brenda.
Ipanema je ekološki osviješten brend i njezina ukupna proizvodnja zasniva se na materijalu kojeg je moguće 100% reciklirati, a 30% od njega je već reciklirano. Na...
U koraku s najnovijim modnim trendovima, kompanija Grendene svake godine lansira više od 100 različitih modela. Svi modeli simboliziraju ljepotu, jedinstvenost i različitost brazilskih žena.
![](https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images//2015/07/21/ipanema2.jpg)
Kako njen slogan glasi 'uvijek nova, uvijek Ipanema', Ipanema svake godine ima proizvode i linije koji su potpuno drugačiji. Linija Ipanema Unique posebno je omiljena među tinejdžerima i kolekcionarima ovog brenda.
Ipanema je ekološki osviješten brend i njezina ukupna proizvodnja zasniva se na materijalu kojeg je moguće 100% reciklirati, a 30% od njega je već reciklirano. Na...