![26051364](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2023/11/14/o_26051364_1024.jpg)
Najnovija kampanja za prodavaonice luksuzne obuće i modnih dodataka Karla za sezonu jesen/zima 2014., pod nazivom 'White Noise' započinje bjelinom kao višeznačnom temom.
Pozadina minimalizirana jednom bojom vrvi detaljima koji asociraju na skorašnje vrijeme darivanja, na dane proslava i partyja.
![](https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images//2014/10/21/Stil/karla1.jpg)
Sama kampanja zamišljena je u tri motiva. Prvi motiv donosi popularnu crnu jesensko-zimsku obuću i modne detalje obogaćene zlatnom ornamentikom.
Druga slika ispunjena je živim bojama kojima će se razbijati jesensko/zimsko sivilo grada i podizati raspoloženje.
![](https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images//2014/10/21/Stil/karla2.jpg)
Treća je posvećena druženjima s prijateljima, voljenom osobom, obitelji, a sve to potpisanom crvenom bojom koja je simbol ljubavi, poljupca i sreće, ali zasigurno i jedna od najmodernijih boja ove sezone.
Novu Karlinu kampanju...
Pozadina minimalizirana jednom bojom vrvi detaljima koji asociraju na skorašnje vrijeme darivanja, na dane proslava i partyja.
![](https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images//2014/10/21/Stil/karla1.jpg)
Sama kampanja zamišljena je u tri motiva. Prvi motiv donosi popularnu crnu jesensko-zimsku obuću i modne detalje obogaćene zlatnom ornamentikom.
Druga slika ispunjena je živim bojama kojima će se razbijati jesensko/zimsko sivilo grada i podizati raspoloženje.
![](https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images//2014/10/21/Stil/karla2.jpg)
Treća je posvećena druženjima s prijateljima, voljenom osobom, obitelji, a sve to potpisanom crvenom bojom koja je simbol ljubavi, poljupca i sreće, ali zasigurno i jedna od najmodernijih boja ove sezone.
Novu Karlinu kampanju...