Radnici splitskog brodogradilišta podigli su na 40 metara visine drugi čelični segment mosta Ston u srijedu s prvim mrakom i pod svjetlima reflektora. Podizanje je započelo oko 18 sati, a završeno iza 19. Iako se činilo da će cijela operacija biti odgođena na četvrtak, s obzirom na kratak zimski dan i vjetar koji puše u bok konstrukcije, Brodosplitovi stručnjaci iskoristili su smiraj u sam sumrak i pokrenuli izuzetno složenu akciju, piše Slobodna Dalmacija.
Golema dizalica Manitowoc kapaciteta 750 tona podigla je sekciju dugu 60 metara i tešku 350 tona. Kompleksnim manevrom u večernjoj smjeni gradilišta u Brocama,,nadomak Stona i usred tijesnog Stonskog zaljeva tako je montirana druga od šest sekcija čeličnog raspona mosta dugog 485 metara, koji izravno povezuje dva tunela. Najsloženiji je to dio buduće stonske zaobilaznice, koji bi trebao biti gotov do jeseni, najkasnije do kraja godine.
Najveći dio pelješkog projekta - veliki most i glavnina cesta preko poluotoka bit će gotovi do turističke sezone i pušteni u promet. Tako da će se vozila idućeg ljeta, od novog čvorišta Prapratno, preusmjeravati na postojeću cestu kroz Ston, dok zaobilaznica s tunelim i mostom ne bude završena. Glavni izvođač radova na tim objektima i cijeloj dionici je grčki Avax.
Brodosplit je izabran za podizvođača, odnosno škverani su još ljetos u Splitu dovršili čitav čelični raspon mosta Ston. Sekcije se prevoze na gradilište uz pomoć tegljača i barže, a plovidba traje 24 sata. Montaža raspona trebala bi biti gotova do kraja ožujka, ne umiješa li se loše vrijeme, poslije čega slijedi betoniranje, asfaltiranje i opremanje.