Oldtimer klub Dubrovnik organizirao je pod pokroviteljstvom Općine Ston prvi "Oldtimer Rally Ston". Start je bio s odmorišta Komarna na kopnenoj strani Pelješkog mosta, odakle je oko 120 automobila krenulo na prvu etapu do Putnikovića gdje su posjetili Dom vinarske tradicije.
Drugi dio etape vodio ih je preko nove pelješke ceste, tek otvorenom obilaznicom Stona do čvora Zaton Doli, odakle su se sudionici preko Zamasline vratili u Ston. Automobili su u popodnevnim satima bili izloženi na Placi u Stonu. Najstariji automobil na Rallyju bio je Mercedes iz 1954., a Zastava 128 došla je čak iz Čakovca što je čini i vozilom koje je došlo iz najudaljenijeg mjesta od mjesta održavanja skupa!
Inače, Rally je završio podjelom priznanja u Tvrđavi Kaštio, a po izboru sudionika, titulom najboljeg automobila Rallyja okitio se Opel Kadett C iz Hercegovine.
Prvi Oldtimer Rally Ston je ukupne duljine oko 50 kilometara i promotivnog je karaktera, s ciljem afirmacije Pelješca kao atraktivne auto-destinacije. Cilj OTK Dubrovnik je učiniti ovu manifestaciju tradicionalnom i uzdići je s promotivnog na natjecateljski rang u idućim godinama, sukladno pravilima Hrvatskog oldtimer saveza. Podršku Rallyu su uz Općinu Ston pružili Poljoprivredna zadruga Putnikovići, Hrvatske ceste i Društvo prijatelja dubrovačke starine.
Oldtimer klub Dubrovnik organizirano djeluje od 2004. te je poznat po organizaciji dubrovačkog susreta starodobnih automobila koji se svake godine na jesen održava na Stradunu. Dobna granica za ostvarivanje statusa oldtimera je 30 godina od datuma proizvodnje, a povijesna vozila se osim po starosti posebno cijene po očuvanosti, izvornosti i rijetkosti. Broj članova OTK Dubrovnik je u stalnom porastu, što ne iznenađuje jer povijesna vozila nisu samo hobi, nego i strast koja je globalno u trendu.