Pelješki most je završen, pristupne ceste, stonska obilaznica, tuneli i vijadukti također. Nema više Kineza koji su danonoćno gradili most. Otišli su Avax i Strabag čiji je posao završen ali i inženjeri Hrvatskih cesta koji su pet godina bili ovdje.
Davor Perić inženjer na projektu Pelješkog mosta i pristupnih cesta pojavio se na mostu. Ali ne kao građevinar već kao trkač na utrci Du motion. On je skupa sa još ostalih tristotinjak sudionika pretrčao most odnosno trkačku stazu dužine 5,5 kilometara, od odmorišta Blaca do odmorišta Komarna i natrag. Most je najprije izgradio a onda po njemu i trčao.
Gdje je danas i što radi Davor Perić-pitali smo ga.
- Nakon završetka stonske obilaznice, a time ujedno i projekta "Cestovna povezanost s južnom Dalmacijom" vrijeme provodim više u Zagrebu u uredskim obavezama završnog dijela projekta, takoreći "u papirima" te se pripremam za daljnje angažmane u vidu novih infrastrukturnih projekata-kazao nam je.
Nedostaju li vam gradilište Pelješkog mosta, Komarna, Brijesta, Pelješac ?
- Naravno da nedostaje, ovdje sam proveo četiri sjajne godine, puno naučio i stekao odlične prijatelje. Uvijek mi je drago doći na jug i vidjeti most i ostatak projekta "u pogonu".
Kakav je osjećaj trčati po Pelješkom mostu ?
- S obzirom da sam puno puta pješice prošao mostom dok je bio u fazi izgradnje, bio je red da jednom i pretrčim. Organizacija je bila vrhunska i nadam se da će događaj postati tradicija pa da se vidimo i dogodine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....