StoryEditorOCM
DubrovnikZa svaki slučaj

Provjerili smo koji su vam meštri dostupni tijekom Božićnih i Novogodišnjih blagdana

Piše Gabrijela Bijelić
22. prosinca 2023. - 21:02

Poznato je da nevolja ne bira ni mjesto ni vrijeme, pogotovo kad su kućne instalacije posrijedi. Idu nam blagdani i cijela serija neradnih dana, pa se građani sve češće raspituju koga pozvati ako im se tijekom festa dogodi kvar struje, vode, kanalizacije.... Ovo zadnje uža je specijalnost servisa meštra Vlaha Cara i njegovih dvojice kolega koji su bez obzira na doba godine uvijek zatrpani poslom:

- Zvone nam telefoni non-stop. Svaki dan, 365 njih u godini, bilo ljeto ili zima, Božić ili Uskrs, uvijek smo na terenu. I za ove feste smo rasporedili dežurstva, tako da je kolega Božo na raspolaganju na Badnji dan, Vlaho ‘pokriva‘ Božić, a Jadranko je u smjeni na Stjepandan. Radimo sve što treba oko odvodnje, ispumpavanje, odčepljivanje, čak i snimanje kamerom, stalno smo u pogonu. Naravno, odredimo čemu dati prednost, ali smo dostupni i traženi non-stop – kaže nam meštar Vlaho Car.

Tijekom dugog blagdanskog razdoblja i u Domoupravi Dubrovnik su spremni za sve scenarije, ističe direktor Pero Milković koji potvrđuje da su osigurali 24-satno dežurstvo u slučaju potrebe:

-Ako se javi problem na zajedničkim dijelovima zgrade pod ingerencijom Domouprave, stanari trebaju nazvati centralu na telefon 333240 i pričekati da ih se preusmjeri na otklanjanje problema s elektroinstalacijama ili s vodovodom i kanalizacijom, slično kao za uslugu HT-a. Doznat će broj mobitela dežurnih izvođača od Konavala, Župe dubrovačke dalje prema Orašcu. Ima četiri do pet raspoloživih izvođača s kontakt mobitelima, oni izlaze na teren u ovisnosti o ozbiljnosti kvara i njihovu trenutačnom angažmanu. Naravno, ako se negdje pojavila vlaga, to nije prioritet, niti ugrožava živote ljudi, ali puknuće kanalizacije je druga stvar. Nedavno smo imali dva takva slučaja, meštri su prvo morali odraditi Ston, a zatim Orašac. Ljudi nekad negoduju ako im meštar ne dođe isti momenat, lani se tako za Stjepandan jedan građanin naljutio jer je morao čekati meštra od 20 do 22 sata! - kaže nam Milković i apelira na strpljenje jer su meštri deficitarni i samim tim svakodnevno prezaposleni. Ljudi nekad očekuju od Domouprave da riješi puknuća cijevi koje su pod nadležnošću Vodovoda ili preuzme popravke strujnih priključaka o kojima brine Elektrojug, što je dodatan problem nadležnosti.

Direktor Domouprave ističe kako je cilj smanjiti broj pritužbi, te uravnoteženo iskoristiti većinom lokalne meštre, bez diskriminacije:

- Zbog toga smo tijekom radnog tjedna uveli random brojeve, na koji se slučajnim odabirom javljaju izvođači. Mi pripazimo da ako je moguće meštri budu iz određene bliže zone, primjerice s Montovjerne ili iz Grada pa lakše uspostave kontakt s građaninom kojemu treba pomoć od nekog majstora, primjerice iz Splita koji samo odradi zadatak i ode – zaključuje Milković.

29. travanj 2024 20:58