Laguna Novigrad, preuzela je društva HTP Korčula i HTP Orebić koji su poslovali u kompaniji Dalmacija hoteli, fonda za gospodarsku suradnju Prosperus. Transakcija je vrijedna 140 milijuna kuna, a sredstva će se osigurati dokapitalizacijom posrednog većinskog vlasnika, češkog društva Auctor Holding koje je u vlasništvu Dubrovčanina, varaždinskog odvjetnika Olega Uskokovića i društva J&T Private Equity Group Croatia Investments iz Praga koji je podsjetimo, posredni koncesionar plaže u Uvali Sumratin.
Novi vlasnici nisu nepoznati na Pelješcu i Korčuli, pod brendom Aminessa već posluju hoteli Grand Azur u Orebiću i Lume u Brni na Korčuli. Očito je ova pandemijska turistička sezona prošla bolje od očekivanja, a Zrinka Bokulić - predsjednica Uprave Lagune Novigrad d.d.najavljuje aktualne planove i za Dubrovnik gdje namjeravaju proširiti poslovanje brenda Aminess i to na glavnoj lapadskoj plaži u Uvali – Sunset Beach!
– Ambicija nam je preuzeti upravljanje nad projektom Sunset Beach Dubrovnik s kojim smo vlasnički povezani. Polako zaokružujemo prisutnost brenda Aminess u južnoj Dalmaciji i kroz Sunset Beach vidimo priliku za kvalitetno pozicioniranje u Dubrovniku. Imamo odlična iskustva sa sličnim projektima u Istri i vjerujemo da će Dubrovnik Sunset Beach već iduće sezone, u osvježenom formatu, pružiti dodanu vrijednost dubrovačkoj ponudi – potvrdila je Bokulić.
Što se tiče Korčule i Pelješca, Bokulić destinacije ocjenjuje kao vrlo vrijedne i atraktivne s brojnim sadržajima širokog spektra; od sporta i kulture do ugostiteljstva s obzirom na to da se mnogi restorani i vinari na ovom području već godinama nalaze u samom vrhu hrvatske gurmanske ponude. Objašnjava zašto je ova investicija unatoč kratkoj sezoni u ovim destinacijama, dugoročno vrlo perspektivna.
- Obe destinacije odlikuje dosta visoka sezonalnost i to je jedan od najvećih izazova jer je za produljenje sezone potrebno uložiti puno truda, ali i novca. Na dulji rok, bitno će se smanjiti prometna izoliranost Pelješca, a time i Korčule jer već za dvije godine očekujemo kvalitetniju prometnu povezanost izgradnjom novog Pelješkog mosta i pristupnih cesta, dok bi se dovršetkom koridora Vc i autoceste kroz Bosnu i Hercegovinu do kraja ovog desetljeća, automobilom od Budimpešte do Ploča stizalo za manje od 6 sati. Ova prometna perspektiva za jug Dalmacije otvara nove mogućnosti jer Korčula i Pelješac mogu postati atraktivne auto destinacije za kraće odmore što je posebno važno zbog produljenja sezone – razlaže Bokulić.
- Uz manju ovisnost o avionskim gostima što se važnim pokazalo ove sezone, za postizanje veće iskoristivosti naših kapaciteta ali i razvoj destinacija u cjelini, sve naše kapacitete u srednjoročnom razdoblju namjeravamo obnoviti na razini 4 i 5 zvjezdica . Dinamiku daljnjih ulaganja i povećanje kvalitete kapaciteta diktirat će oporavak tržišta i povratak turista na ovo područje, ali mi već sada započinjemo sa izradom planova investiranja i s projektiranjem. Imamo odlična iskustva s podizanjem kvalitete u Istri i Kvarneru što se pozitivno odrazilo i na razvoj destinacija u cjelini. Korčula i Pelješac to zaslužuju i vjerujem da ćemo u sinergiji naših znanja i ekspertize domaćih ljudi s Korčule i Pelješca koji u značajnom broju rade u našim tvrtkama, to sigurno i postići – navodi Bokulić. Ističe kako je već sada jasno da nas iduće godine čeka jednako zahtjevna i nepredvidiva sezona kao i ova.
- Priželjkujemo bolje rezultate od 2020. i aktivno radimo na tome da to i ostvarimo ali moramo biti spremni na sve opcije. To se ponajviše odnosi na fleksibilnost otvaranja i zatvaranja objekata, različite razine popunjenosti kapaciteta kao i last-minute booking što je mnogim hotelijerima i ove godine otežalo poslovanje. Trebamo očekivati neočekivano i biti spremni prilagoditi se novim okolnostima. Ne odustajemo od kapitalnih ulaganja, ali trenutno su nam prioriteti očuvanje poslovanja i što veće zaposlenosti jer želimo zadržati naše radnike i biti spremni za razdoblje, nadamo se, skorog povratka u normalu – navodi predsjednica uprave Lagune Novigrad kako je planiranje iduće sezone vrlo je izazovno. U suradnji s lokalnim turističkim zajednicama i ciljanim marketinškim aktivnostima nastojat će privući nove goste i pojačati prisustvo na okolnim tržištima.
StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoULAŽE SE I U KRIZI |
PREKO KORČULE, OREBIĆA I OLEGA USKOKOVIĆA: Laguna Novigrad preuzima Sunset Beach u Uvali Lapad
19. studenog 2020. - 09:13