Njemačka turistička agencija TUI izvijestila je u utorak o znatnom manjem gubitku u četvrtom tromjesečju 2022. godine i istaknula snažnu potražnju za putovanjima u nadolazećoj ljetnoj sezoni.
TUI-jev prihod porastao je u prvom fiskalnom tromjesečju, koje je završilo u prosincu, za 58,3 posto, na 3,8 milijardi eura.
Gubitak prije kamata i poreza bio je gotovo upola manji nego u posljednja tri mjeseca 2021. i iznosio je 158,7 milijuna eura.
Kompanija ističe da je u prvom fiskalnom tromjesečju organizirala odmor za 3,3 milijuna gostiju, za 43,5 posto više nego na kraju 2021. godine.
Rezervacije za zimsku i ljetnu sezonu 2023. dosežu i 8,7 milijuna, naveli su, dodavši da je potražnja u protekla četiri tjedna nadmašila pretkriznu razinu, uz više prosječne cijene.
Mnogi su strahovali da bi recesijski pritisci mogli oslabiti potražnju, ali niskobudžetni avioprijevoznici izvijestili su o dobrim rezervacijama za ljeto, što pokazuje da su građani unatoč visokoj inflaciji spremni izdvojiti novac za odmor.
Cijene u turističkom sektoru još uvijek rastu slabije od troškova, što podržava optimizam, rekao je glavni izvršni direk