U sklopu Travel News Marketa, najvažnijeg poslovnog turističkog događanja u Stockholmu, Hrvatska je proglašena najboljom destinacijom za sedmodnevna putovanja u 2024. godini. Riječ je o priznanju dodijeljenom na temelju istraživanja provedenog od strane strukovnog magazina Travel News i Nordic Bencha, koji su najbolje destinacije proglasili u nekoliko kategorija.
„Još jedno u nizu priznanja za Hrvatsku potvrđuje kako je iza nas vrlo uspješna turistička godina tijekom koje smo na mnogim tržištima ostvarili odlične rezultate. Upravo su dobri rezultati i trendovi najbolji temelj i uvod u nadolazeću godina koja će biti vrlo izazovna, no priznanja poput ovih potvrđuju kako će Hrvatska i iduće godini biti važan igrač na turističkoj karti Europe“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
Istraživanje je provedeno među 1500 Šveđana diljem zemlje kako bi se saznalo što im je najvažnije prilikom odabira destinacija za odmor te su pritom izdvojene tri kategorije putnika, onih koji traže vrijednost za uloženi novac, onih kojima je najvažnija sigurnost te onih koji preferiraju luksuzna putovanja. U kategoriji „Affordable Week“ dodijeljena su priznanja za vikend destinaciju godine, sedmodnevnu destinaciju godine te longhaul destinaciju godine (daleka tržišta), a Hrvatska je osvojila titulu najpristupačnije sedmodnevne destinacije za 2024. godinu i to u konkurenciji zemalja i destinacija kao što su Mallorca, Kanarski otoci, Cipar, Turska, Bugarska i Albanija.
„Ovo priznanje, koje je došlo nakon još jedne uspješne sezone, pokazatelj je da smo i dalje priznati na ovom tržištu i u fokusu ljudi što nam daje nadu u još uspješnu sezonu. Posebno veseli činjenica da je ovaj rezultat došao direktno od potencijalnih gostiju na koje računamo u budućnosti te da smo se uspjeli pozicionirati kao poželjna destinacija u svijesti Šveđana“, naglasio je Vedran Sušić, direktor Predstavništva HTZ-a za Skandinaviju.
Hrvatsku je na Travel News Marketu predstavljalo Predstavništvo HTZ-a za Skandinaviju koje je sudjelovalo na brojnim sastancima održanim s partnerima i medijima. Travel News Market Event okupio je turoperatore, aviokompanije, putničke agencije, planere putovanja, MICE stručnjake te ponuđače brojnih usluga iz cijelog svijeta. Sudjelovalo je više od 150 izlagača, bukirano je preko 1000 sastanaka, a održani su i brojni seminari.