Sve češća pojava u dubrovačkom turizmu, posebno ugostiteljstvu, o kojoj se rijetko priča, gosti su ucjenjivači koji od vlasnika i voditelja restorana smišljeno traže veliki popust, gratis butelju pića ili kolač. Ne dobiju li traženo, bez srama ugositelju najave da će ga ocrniti lošom recenzijom na TripAdvisoru, Google reviewu...
Sličnih je ucjena bilo i ranije, kad su gosti pred kraj objeda potajno izvlačili bočicu s insektom, dlakama ili komadima stakla, ali su uvođenjem videonadzora recenzije postale glavno oružje svake ucjene.
- Sve više nam se to događa, takav gost po pravilu pojede sve s tanjura, a za ono malo što ostane reče da nije bilo dobro niti je to jelo koje su naručili pa zatraže da plate manje. Ako im se uvaži zahtjev, krenu pisati loše recenzije - kaže nam ugostitelj s Pila, a kolega mu iz Grada dodaje:
- Mi ugostitelji moramo prihvatiti sve primjedbe, ne smijemo burno reagirati čak i na ove pojave, što užasno opterećuje i frustrira. Došlo je vrijeme da nas svi mogu ucijeniti i loše ocijeniti. Bez obzira tko piše, gost je uvijek u pravu, moramo se pokoravati, inače smo u problemu - pojadao nam se sugrađanin.
Više o ovoj temi možete pročitati u tiskanom izdanju Dubrovačkog vjesnika
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....