Vodeća nautička tvrtka u Hrvatskoj, Adriatic Croatia International Club za djelatnost marina d.d. (ACI), u prvih šest mjeseci 2021. godine povećala je prihode od prodaje za 18 posto, odnosno za 12 milijuna kuna. U poslovnom razdoblju koje i dalje obilježava neizvjesnost zbog nastavka pandemije, zbog čega su u fokusu bile aktivnosti usmjerene na očuvanje stabilnosti poslovanja i zdravlja djelatnika, klijenata i poslovnih partnera, nerevidirano izvješće o rezultatima poslovanja pokazuje da EBITDA iznosi 29,2 milijuna kuna, što predstavlja porast od 7,8 milijuna kuna.
U odnosu na prošlu godinu, sezona je započela u značajno dinamičnijem ritmu, prvenstveno po pitanju realiziranih fizičkih i financijskih pokazatelja dnevnoga veza. Također, slijedom ranije preuzetih obveza i investicija, ACI d.d. je u prvoj polovici 2021. godine realizirao ulaganja u ukupnoj vrijednosti od 19,8 milijuna kuna. Značajnija ulaganja odnose se na investicije s ciljem podizanja standarda i kvalitete, prvenstveno u ACI marinama Korčula, Vodice, Skradin i Opatija, dok su u pripremi daljnje aktivnosti u ACI marinama u Trogiru, na otocima Žut i Piškera te u Milni i gradu Rabu.
U najvećoj hrvatskoj nautičkoj tvrtki su u narednom poslovnom razdoblju fokusirani na produljenje rokova trajanja koncesija i realizaciju započetih investicija, što značajno utječe na daljnje uspješno poslovanje. „Koncesije gotovo svih ACI-jevih marina istječu 2030. godine, zbog čega smo započeli intenzivne aktivnosti, jer je produljenje koncesija od ključnog značaja za daljnja planiranja i ulaganja u sustav ACI marina. U tom smjeru, značajan iskorak za ACI d.d. predstavlja i širenje portfelja marina dobivanjem koncesije društva ACI – Gitone d.o.o. na razdoblje od 30 godina za luku nautičkog turizma u Porto Barošu; buduću ACI marinu Rijeka, što će utjecati na daljnje strateško određenje kompanije.“, ističe predsjednik Uprave Kristijan Pavić.
S ciljem osiguravanja preduvjeta za što stabilniju ljetnu sezonu i dolazak gostiju, ACI d.d. se aktivno uključio u projekt Safe Stay in Croatia, kojemu je cilj pozicionirati Hrvatsku kao sigurnu i poželjnu turističku destinaciju. Osim osiguravanja svih potrebnih preduvjeta za testiranje turista i gostiju na punktovima u pojedinim ACI marinama, u ACI-ju je zabilježen i visok odaziv više od 70 posto cijepljenih djelatnika. „Procijepljenost, definirana pravila kretanja i pridržavanje propisanih epidemioloških mjera u marinama, kao i želja za putovanjima s druge strane, čine osnovu za optimizam s kojim gledamo na ovu sezonu. Uz dobru epidemiološku situaciju, vjerujemo da će ova sezona rezultirati znatno boljim financijskim rezultatima, što će predstavljati osnovu za dodatna ulaganja i daljnje širenje kompanije.“, napominje predsjednik Uprave Pavić.
ACI d.d. je tvrtka nositelj nautičkog turizma u Hrvatskoj koja upravlja s 22 marine diljem Jadrana i preko 5.800 vezova te je primjer razvoja turističke ponude i nautičkih sadržaja u Hrvatskoj. Važno je istaknuti da je, usprkos svim izazovima pandemije, ACI d.d. u protekloj godini očuvao radna mjesta, bez potrebe za zadiranjem u plaće i materijalna prava zaposlenika, pomogao brojnim poslovnim partnerima i tako im omogućio kontinuitet poslovanja te nastavio s praksom društveno odgovornog poslovanja.