Vjerojatno ne postoji osoba koja nije uživala u svima dobro znanoj švicarskoj čokoladi s ljubičastom kravom na omotu. Ona je sinonim za čokoladu, ona je brend. Pa i bez obzira na to što je u njoj sve manje kakaa, a sve više mlijeka i šećera, bez obzira što je toliko stanjena da bi se njezino konzumiranje moglo zvati "pričešćivanjem", a na omotu bi mogla biti jedna od onih mršavih biblijskih krava, ona i dalje ostaje "ta" čokolada, marka. Sadržaj nikakav, ali brend je brend.
S jednim drugim prepoznatljivim brendom, s brendom zvanim "Kafetarija" ("La bottega del caffe") Carla Goldonija u prijevodu i adaptaciji Frana Čale poigrali su se na ovogodišnjim Dubrovačkim ljetnim igrama. Slavna je to festivalska uspješnica koja je odigrana prvi put 1978. u režiji Tomislava Radića. Igrala je i nasmijavala gledatelje nevjerojatnih 10 sezona, sve do 1987., što se vjerojatno više nikad neće ponoviti na Festivalu. Ponovno je, premijerno postavljena na Igre, ali u režiji ravnatelja Kazališta Marina Držića Paola Tišljarića.
Tišljarićeva "Kafetarija" ne donosi ništa upečatljivo, a još manje nešto duhovito ili nešto vrijedno gledanja... Veliku posjećenost i interes predstava zahvaljuje isključivo staroj slavi, a da je izvedba kriterij, loše bi prošla jer je miljama daleko od izvrsnosti i kultnog statusa...
Tekst našeg novinara pročitajte OVDJE.